کد خبر: ۱۸۰۱۴۴
زمان انتشار: ۱۷:۱۸     ۱۶ آبان ۱۳۹۲
وزیر دولت یازدهم: تورم تا سه سال آینده به نقطه قابل قبولی می رسد!/
در حالی که حجت الاسلام حسن روحانی در سخنرانی ها و برنامه های انتخاباتی خود وعده های متعددی را برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری در کوتاه مدت بیان داشته بود علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در نشست تخصصی با تولیدکنندگان شهرستان بوئین زهرا زمان لازم برای مهار تورم و رسیدن به نقطه تورمی قابل قبول را سه سال اعلام نمود!
به گزارش پایگاه 598، در حالی که حجت الاسلام حسن روحانی در سخنرانی ها و برنامه های انتخاباتی خود وعده های متعددی را برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری در کوتاه مدت بیان داشته بود هر روزه شاهد بیان سخنان عجیبی در نفی این وعده های انتخاباتی هستیم.

در جدیدترین مورد آن علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در نشست تخصصی با تولیدکنندگان شهرستان بوئین زهرا زمان لازم برای مهار تورم و رسیدن به نقطه تورمی قابل قبول را سه سال اعلام نمود!

ربیعی در این جلسه اعلام داشت: دولت، دولت آزمون و خطا نیست بلکه با ورود افراد با تجربه شناسایی مشکلات در حوزه‌های مختلف آغاز شده و همه در جریان مشکلات شما کارگران و کرفرمایان هستیم و با درک درست از وضعیت شما در حال برنامه ریزی برای کنترل تورم و کاهش آن در کشور هستیم و تورم را در سال سوم دولت به یک نقطه قابل قبول خواهیم رساند.



وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه بیان می دارد: مطمئن باشید مسائل را فهمیده و درک کرده ایم و با فهم درست از مسائل و جهت گیری منطقی اعتبارات و امکانات دولتی را برای بهبود فضای کسب و کار و اشتغال بکار خواهیم گرفت.

سخنان معنادار امروز علی ربیعی در حالی بیان می گردد که حجت الاسلام حسن روحانی در طول تمام مدتی که به تبلیغات انتخاباتی مشغول بود و حتی اندکی بعد از رای آوردنش وعده ی سر و سامان دادن به اقتصاد و وضعیت اقتصادی مردم را تکرار می کرد و حتی در برنامه  "با دوربین" شبکه یک (8 خرداد) با اشاره به برنامه دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات کشور گفت: راه‌حل‌های کوتاه مدت یک ماهه و ١٠٠ روزه برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولت تدبیر و امید پیش بینی شده است که با این برنامه ما می توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم.

حال این سوال مطرح می شود که وعده های اقتصادی حجت الاسلام حسن روحانی که مورد توجه بسیاری از مردم کشور عزیزمان قرار گرفت و موجب اعتماد مردم به ایشان شد چگونه یکی پس از دیگری کنار زده می شود و وعده های مهار تورم در سه سال آینده جایگزین آن می شود.

لازم است همانطور که رهبری معظم انقلاب در ابتدای فعالیت دولت یازدهم فرمودند دولت بدور از هیجانات انتخاباتی با نگاهی صحیح در تقویت ساختار دورنی و اقتصاد ملی نظام و عدم دلبستگی به حل مشکلات اقتصادی مردم از طریق سیاست خارجی به راه حل منطقی برای حل مشکلات موجود برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها