کد خبر: ۱۸۰۴۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
برادر رئیس‌جمهور سابق با بیان اینکه احمدی‌نژاد در حال حاضر دیگر به ساختمان لادن نمی‌رود گفت: از آنها خواسته شده ساختمان لادن را برای مأموریت‌های قبلی تحویل دهند.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، داوود احمدی‌نژاد در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم عسکر اولادی که در مسجد ارک تهران برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی آن مرحوم اظهار داشت: آقای عسکر اولادی فردی متدین و در مسیر انقلاب بود.

احمدی‌نژاد درباره حضور رئیس جمهور سابق در این مراسم گفت: بنده هیچ اطلاعی از حضور وی ندارم.

برادر رئیس جمهور سابق در پاسخ به این سؤال که آیا آقای احمدی‌نژاد به خاطر کدورت‌هایی که با عسکراولادی داشت به هیچ یک از مراسم‌های وی نیامد، پاسخ داد: بنده اصلا از این موضوع خبر ندارم.

وی همچنین با اشاره به مذاکرات ایران و 5+1 تصریح کرد: در این مسیر باید همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حرکت کنیم چرا که آمریکا قابل اعتماد نیست.

احمدی‌نژاد درباره جلسات برادرش که در ساختمان لادن برگزار می‌شود اظهار داشت: در حال حاضر دیگر در ساختمان لادن نیستند و من شنیده‌ام که آنها را از ساختمان لادن رها کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رئیس جمهور وی را از ساختمان لادن بیرون کرده است یا خیر، تصریح کرد: خیر؛ گفته‌اند ساختمان را برای مأموریت قبلی آن نیاز داریم اما اطلاع ندارم که در حال حاضر کجا رفته‌اند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها