کد خبر: ۱۸۰۸۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
بلاتکلیفی ۱۰۰ روزه ورزش؛شاید گزینه چهارم هم ناکام بماند!/
شاید دولتمردان بر این باور باشند که محمود گودرزی توانمندی موفقیت در جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را داراست اما زمزمه‌هایی که امروز از گوشه و کنار به گوش می‌رسد حکایت از این دارد که این گزینه هم ممکن است به سرنوشت سه گزینه قبلی گرفتار شود تا چهارمین وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای هدایت دستگاه ورزش و جوانان با چهره‌ای شکست خورده مجبور به ترک بهارستان شود.
598 به نقل از رجانیوز؛ سومین وزیر پیشنهادی رئیس جمهور هم برای اداره وزارت ورزش و جوانان همانند دوگزینه قبلی نتوانست از بهارستان رای اعتماد بیاورد،نمایندگان مردم در بهارستان با عدم رای اعتماد به وزیر پیشنهادی حسن روحانی نشان دادند به هیچ عنوان حاضر نیستند در برابر سرنوشت این وزارتخانه بی تفاوت باشند به همین خاطر با عدم اعتماد به نصرالله سجادی به رئیس جمهور پیام دادند که برای مدیریت این وزارتخانه پرمخاطب حاضر به ریسک نیستند از این رو باید دولت فردی شایسته و با کارنامه را برای مدیریت دستگاه ورزش و جوانان انتخاب کند.

حسن روحانی بلافاصله پس از این اتفاق محمود گودرزی رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران را برای هدایت این مجموعه به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد تا در کمتر از 100 روز از عمر دولت یازدهم چهارمین وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان از سوی رئیس دولت به بهارستان معرفی شود اما با وجود پیش زمینه‌های موجود نمی‌توان به موفقیت گزینه جدید پیشنهادی از سوی رئیس جمهور امیدوار بود.

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با عدم رای اعتماد به مسعود سلطانی‌فر،سید رضا صالحی امیری و نصرالله سجادی برای حضور در سئول شمالی پیام روشنی به دولت روحانی دادند که باید فردی مدیر و مدیر برای مدیریت این وزارتخانه در نظر گرفته شود، فردی که از جناح بندی‌های سیاسی فاصله داشته باشد و از پرداختن به مسائل حزبی و گروهی پرهیز کند تا جامعه جوانان و ورزش از جنجال‌های سیاسی فاصله داشته باشد.

حامیان دولت در برهه کنونی معتقدند مجلس شورای اسلامی با عدم رای اعتماد به وزاری پیشنهادی رئیس جمهور با دولت سر لجبازی برداشته است اما مجلسیان با نقد جدی این تفکر معتقدند که سرنوشت جوانان و جامعه ورزش برای آنها اهمیت فوق العاده‌ای دارد از این رو آنها حاضر نستند به سادگی از کنار این مقوله عبور کنند و به گزینه‌های ناکارآمد اعتماد کنند چون این وزارتخانه نیاز به مدیری لایق دارد نه گزینه های دم دستی!

نمایندگان مردم با انتقاد از نگرش دولت به وزارت ورزش و جوانان معتقدند که رئیس جمهور قصد دارد با بی تفاوتی از کنار این مساله عبور کند چون در نشست امروز مجلس شورای اسلامی روجانی وقت دفاع از وزیر پیشنهادی خود را به مذاکرات ژنو اختصاص داد تا به این ترتیب زمینه ناکامی وزیر پیشنهادی خود را رقم زند.

ورزش ایران در مقطع حساسی قرار دارد، جامعه ورزش سخت نگران آینده این حوزه هستند،بازی‌های آسیایی سال آینده نقش تاثیرگذاری در جایگاه ورزش ایران در قاره آسیا ایفا خواهد کرد از این رو تاخیر در انتخاب وزیر ورزش و جوانان می‌تواند صدمه جدی و غیر قابل جبرانی را به این مجموعه پرمخاطب وارد سازد. این بلاتکلیفی‌ها ورزش را د آستانه نابودی قرار می‌دهد و اگر این اتفاق روی دهد دولت مقصر نخست در این ماجرا شناخته خواهد شد چون دولت یازدهم در معرفی وزیری که بدون دردسر از محلس رای اعتماد بیاورد کوتاهی انجام داده است.

شاید از نگاه دولت تمامی گزینه‌هایی که تا به امروز برای مدیریت این وزارتخانه معرفی شدند از صلاحیت لازم برخودار بوده‌اند اما واقعیت اینست که این افراد با وجود تمامی شایستگی‌های خود نتوانستند از فیلتر بهارستان عبور کند از این رو این انتقاد از دولت تدبیر و امید وجود دارد که چرا با وجود حساسیت‌های موجود افراد خبرساز را به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌کند تا آنها با چهره‌ای شکست خورده از بهارستان بیرون بیایند.

شاید دولتمردان بر این باور باشند که محمود گودرزی توانمندی موفقیت در جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را داراست اما زمزمه‌هایی که امروز از گوشه و کنار به گوش می‌رسد حکایت از این دارد که این گزینه هم ممکن است به سرنوشت سه گزینه قبلی گرفتار شود تا چهارمین وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای هدایت دستگاه ورزش و جوانان با چهره‌ای شکست خورده مجبور به ترک بهارستان شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها