کد خبر: ۱۸۰۹۵۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۱     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
همزمان با نزدیک شدن طوفان هایان به سوی ویتنام بیش از ۶۰۰ هزار نفر از مردم به مناطق امن که در معرض این طوفان نباشد منتقل شده اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، طوفان هایان در شرایطی به ویتنام نزدیک می شود که وقوع این طوفان در فیلیپین موجب مرگ هزاران نفر شده و خسارات زیادی را به مناطق مختلف این کشور وارد کرده است.

بر اساس این گزارش ساکنان شهر هانوی پایتخت ویتنام خود را برای بارش شدید باران آماده کرده اند و ده ها هزار نفر از مردم در مناطق ساحلی نیز مجبور به ترک خانه های خود شده و اکنون در پناهگاه های ویژه به سر می برند.

یک مقام رسمی ویتنام تاکید کرد، بیش از 174 هزر خانوار معادل 600 هزار نفر از مناطق ساحلی که  در معرض این طوفان هستند تخلیه شده اند.

بر اساس اعلام مقام های رسمی ویتنام مردم باید برای 3 روز مواد غذایی کافی و نیازهای اساسی خود را به پناهگاه ها بیاورند. کسانی هم که به صورت داوطلبانه این مناطق را ترک نکنند مجبور به ترک خانه های خود می شوند.صلیب سرخ نیز ضمن هشدار نسبت به وقوع طوفان شدید در 9 تا 15 ایالت ویتنام اعلام کرد، بارش شدید باران و جاری شدن سیل شهر هانوی را به شدت تهدید می کند.

بیش از 200 هزار نفر از اهالی 4 ایالت جنوبی ویتنام از منطقه تخلیه شده اند. پیش بینی می شود این طوفان با سرعت 74 کیلومتر در ساعت وارد ویتنام شود.وقوع این طوفان در فیلیپین بیش از 10 هزار کشته برجای گذاشته و مقام های ویتنام به شدت نگران تکرار این فاجعه هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها