کد خبر: ۱۸۱۰۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۱۹ آبان ۱۳۹۲

وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی قرار است دسامبر سال جاری میلادی به اندونزی سفر کند. از سال 1993 میلادی نخستین بار است که یکی از وزرای اسرائیلی به این کشور مسلمان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه یدیعودت آحارونوت، اندونزی روابط دیپلماتیک با اسرائیل ندارد.

نفتالی بنت، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی به همراه نمایندگانی از 150 کشور دیگر در کنفرانس سازمان تجارت جهانی که در جاکارتا و در سطح وزرا برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد. زمانی که اندونزی میزبانی این کنفرانس را پذیرفت به رژیم صهیونیستی نیز اجازه شرکت در این کنفرانس را داد و متعهد شد تا هیچ مشکلی برای هیات اسرائیلی به وجود نیاورد. بنت و تمامی همراهانش بدون مشکلی ویزای اندونزی را دریافت کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی برای این سفر اهمیت بسیاری قائل است و امید دارد تا این سفر به مساله دسترسی به بازارهای جدید در آسیا به ویژه کشورهایی که روابط دیپلماتیک با اسرائیل ندارند از جمله اندونزی و مالزی، کمک کند.

رژیم صهیونیستی در سال 2004 میلادی در پی سونامی کمک‌های پزشکی و بشردوستانه خود را به اندونزی فرستاد. ران پروسور، وزیر امور خارجه وقت رژیم صهیونیستی به همراه داوطلبان اسرائیلی به اندونزی سفر کرد اما به آنها اجازه پیاده شدن از هواپیما را ندادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها