کد خبر: ۱۸۳۰۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۲۸ آبان ۱۳۹۲
پس از دلخوری مهاجم جدید استقلال از رفتار هواداران، مدیرعامل آبی ها با خاطره ای به او آرامش داد.

598، اين روزها مهرداد اولادي از اينكه هواداران استقلال واكنش منفي نسبت به حضورش در اين تيم نشان مي‌‌دهند دلخور است.

 

برخي هواداران متعصب آبي‌پوشان، اولادي را يك پرسپوليسي متعصب مي‌‌دانند كه به‌خاطر حضور در جام‌جهاني و جلب رضايت كي‌روش به جمع‌ آبي‌پوشان اضافه شده است.

 

تاكنون سابقه نداشته هواداران استقلال نسبت به حضور يك بازيكن در تيم خود به اين شكل واكنش نشان بدهند، اما اولادي هنوز نتوانسته آنطور كه مي‌‌خواهد در دل هواداران جا باز كند و نگران اين موضوع است كه انتقادات سبب شود عملكرد خوبي در اين تيم نداشته باشد.

 

اين بازيكن چند روز پيش وقتي در مورد پرداخت قسط اول قراردادش با فتح الله زاده صحبت كرد به اين نكته نيز اشاره داشت كه در اين تيم كار بسيار سختي پيش‌رو دارد زيرا هواداران هنوز او را به عنوان يك استقلالي قبول ندارند.

 

اما مديرعامل آبي‌پوشان مدعي شد كه تجربه اين شرايط را داشته است و به مهاجم تازه وارد تيمش توصيه كرد كه مي‌‌تواند با گلزني محبوب هواداران شود.

 

مديرعامل استقلال مدعي شد وقتي قرار بود مهدي هاشمي‌نسب استقلالي شود، هواداران اين تيم هر جا او مي‌‌ديدند از او مي‌ خواستند قيد جذب مدافع سرخپوشان را بزند زيرا اين بازيكن بارها به استقلال گل زده بود. اما او مي‌‌دانست كه هاشمي‌نسب از ته دل مي‌‌خواهد بازيكن مفيدي براي آبي‌پوشان باشد و در نهايت او را استقلالي كرد.

 

اين بازيكن در همان ابتداي حضورش در استقلال چند گل به ثمر رساند و خيلي زود جو ورزشگاه كه عليه او بود برگشت و هواداران همواره نام اين بازيكن را فرياد مي‌زدند.

 

اين خاطره توانست تا حدود زيادي اولادي را به آرامش برساند و اين بازيكن قول داد كه خيلي زود جواب اطمينان كادرفني را بدهد تا ثابت كند بي‌‌جهت روي او حساب نكرده‌اند.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها