کد خبر: ۱۸۳۴۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۹ آبان ۱۳۹۲
علی اکبر رفیعی محمدی عضو یک گروه موسیقی راک با یک قبضه اسلحه خودکار که ارزش آن حدود یک هزار دلار آمریکا است به سراغ دوستان سابق خود می رود، گلوله ها یکی پس از دیگری به سمت آرش و سروش فرازمند و علی اسکندریان شلیک می شود ....

به گزارش 598، بولتن نیوز به نقل از ماهستیم، کشته شدن سه عضو یک باند موسیقی راک در نیویورک آمریکا خبرساز شد، در طی این حادثه «علی اکبر رفیعی محمدی» عضو یک گروه راک که حدود یک سال پیش رابطه اش با مدیر و اعضا باند موسیقی «سگ زرد» قطع شده بود با در دست گرفتن یک قبضه اسلحه خودکار به پشت بام منزل مسکونی اعضای باند «سگ های زرد» رفته و با ورود به منزل آنها، اعضای باند را مورد هدف قرار داد. در طی این کشتار دو برادر به نام های آرش و سروش فرازمند و علی اسکندریان به قتل رسیدند. پس از آن علی اکبر رفیعی محمدی با شنیدن صدای آژیر پلیس به پشت بام بازمی گردد و اقدام به خودکشی می کند!

  



تلویزیون بی بی سی فارسی اما در چرایی علت کشتار و در نهایت خودکشی علی اکبر رفیعی محمدی است، گزارشگر بی بی سی فاسی «بهمن کلباسی» واقعه را از زبان دوستان و خانواده علی اکبر رفیعی محمدی پی می گیرد. توهم توطئه، اشاره هایی به زنده نماندن و نگاه تردیدآمیز به دوستانش وجه مشترک روایت دوستان علی اکبر رفیعی محمدی از آخرین روزهای منتهی به این قتل ها است.

 



یکی از دوستان علی اکبر رفیعی محمدی که نخواست نامش فاش شود گفت: در آخرین چت که با هم داشتیم او می گفت که "کامپیوترم شروع کرده باهام حرف بزنه" یا اینکه "کل مردم تعقیبم می کنن ...".

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها