کد خبر: ۱۸۴۱۸۴
زمان انتشار: ۲۱:۴۹     ۰۱ آذر ۱۳۹۲
جام جهانی محل جمع شدن ستاره هاست اما همیشه ستاره هایی هم هستند که پشت در می مانند

سایت گل- با برگزاری دیدارهای شب گذشته مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی در منطقه اروپا، امیدهای زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سرشناس سوئدی برای درخشش در جام جهانی 2014 برزیل از بین رفت اما او تنها ستاره ای نیست که باید جام جهانی آینده را از تلویزیون تماشا کند.

روبرتو لواندوفسکی و لوکاژ پیشچک، دو ستاره دورتموند، با حذف شدن تیم لهستان در گروهی که انگلیس از آن صعود کرد، اکنون باید نقش تماشاچی را در جام جهانی داشته باشند. البته اوکراین هم که در این گروه دوم شده بود، در پلی آف مغلوب فرانسه شد.




              

علاوه برای این گرت بیل، ستاره رئال مادرید و گران ترین بازیکن دنیا و آرون رمزی، ستاره خط میانی آرسنال، نتوانستند در دور گروهی از پس بلژیک و کرواسی بربیایند و ولز از دور رقابت ها کنار رفت.




     

پنج بازیکنی که در بالا از آنها یاد شد، تنها ستاره های سرشناس فوتبال اروپا نیستند که در برزیل غایب خواهند بود؛ بلکه ستاره هایی مانند هنریک میختاریان (ارمنستان) داوید آلابا (اتریش)، توماس روسیسکی و پتر چک (جمهوری چک) کریستین اریکسن (دانمارک) استوان یووتیچ و میرکو ووچینیچ (مونته نگرو) آدریان موتو (رومانی) برانیسلاو ایوانوویچ (صربستان) مارک همسیک (اسلواکی) سمیر هاندانوویچ (اسلوونی) آردا توران (ترکیه) و آندری یارمولنکو (اوکراین) هم از رسیدن به جام جهانی بازماندند.




        

اگرچه بیشتر ستاره های بزرگ فوتبال آمریکای جنوبی جواز حضور در جام جهانی را به دست آوردند اما چند ستاره جذاب این قاره هم در برزیل غایب هستند مانند اسکار کاردوسو (پاراگوئه) جفرسون فارفان و کلودیو پیزارو (پرو) و خوان آرانگو (ونزوئلا)




                 

در قاره آفریقا هم دو ستاره سنگال، پاپیس سیسه و دمبا در جام جهانی آینده حضور نخواهند داشت. آنها در پلی آف مقابل سنگال شکست خوردند و از رسیدن به جام جهانی بازماندند.




             

علاوه براین، حذف مصر در مرحله مقدماتی، تماشاگران را از دیدن بازی ستاره های بااستعدادی مانند محمد صلاح و محمد ابوطریقه محروم کرد.

سایر ستاره های شناخته شده فوتبال اروپا که در برزیل غایب خواهند بود، یونس بلهندا و مهدی بن عطیه (مراکش) امانوئل آدبایور (توگو) یوسف مساکنی (تونس) و ویکتور وانیاما (کنیا) هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها