کد خبر: ۱۸۴۲۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۰۲ آذر ۱۳۹۲
وزیر سابق ورزش و جوانان اعتقاد دارد برخی‌ها در تلاش بودند در کنار توفیقات ایران مشکلاتی را ایجاد کنند اما برای آنها روسیاهی باقی ماند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان در ابتدای مراسم تودیع و معارفه محمود گودرزی وزیر جدید ورزش و جوانان، گفت:‌ این جمعی که در اینجا نشسته حماسه‌های زیادی آفریده است. من به عنوان اولین وزیر ورزش و جوانان باید کار ادغام را انجام می‌دادم تا این مسیر فراهم شود و کار ارزشمند ورزش و جوانان بر مبنای قانون اداره شود. از زحمات همه دوستانی که تلاش کرده‌اند تشکر ویژه دارم.

وی ادامه داد: برای المپیک لندن مقدمات خوبی فراهم شد و در یک سالی که آمده بودیم باید تلاش‌های گسترده‌ای انجام می‌دادیم. دوستان‌مان در فدراسیون‌ها هم مصمم بودند این کار را با قدرت انجام دهند که در نهایت با کسب 12 مدال از رتبه 51 به رتبه 17 رسیدیم که یک جهش تاریخی بود. حتی در روزنامه‌های غربی موضوع کاروان ایران بر اساس علمی مورد توجه قرار گرفت که ایران شگفت‌انگیزترین تیم در لندن معرفی شد. این کاروان همچنان می‌تواند در دنیا عرض اندام کند.

وزیر سابق ورزش و جوانان در ادامه به صعود ایران به جام جهانی به عنوان سرگروه اشاره کرد و گفت: ما در رشته‌های مختلف توفیقات زیادی داشتیم که می‌توان به تکواندو، وزنه‌برداری، تیراندازی، والیبال و سایر رشته‌ها اشاره کرد. بانوان برای نخستین بار هشت سهمیه برای المپیک گرفتند که این نشان می‌دهند ما اگر بخواهیم آنها را مورد توجه قرار دهیم می‌توانیم رتبه ایران را تک‌رقمی کنیم.

عباسی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: به دوستان گفتم اگر هر کاری از دست من بربیاید انجام می‌دهم ما در کنار توفیقاتی که داشتیم هیچ مشکلی پیش نیامد البته برخی رفتند این مشکلات را بسازند اما برایشان روسیاهی باقی ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها