کد خبر: ۱۸۴۳۸۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۰۳ آذر ۱۳۹۲
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از جلسه مشاور رئیس‌جمهور با نمایندگان شش وزیر عضو شورای عالی فضای مجازی برای رفع فیلتر فیسبوک خبر داد.

فاطمه رهبر، نماینده تهران به فارس گفت: هفته گذشته محمدرضا صادق، مشاور رئیس‌جمهور با نمایندگان شش وزیر عضو شورای عالی فضای مجازی (وزرای علوم، ارشاد، اطلاعات، دادگستری، ارتباطات و آموزش و پرورش) در دفتر خود جلسه‌ای با موضوع هماهنگی در جهت رفع فیلتر فیسبوک برگزار کرده است.رهبر افزود: برگزاری این جلسه سوالاتی را به ذهن متبادر می‌کند که خوب است آقای صادق درباره آنها توضیح دهد.وی ادامه داد: جدای از نوع دعوت و محتوای این جلسه، آقای صادق باید به این پرسش پاسخ دهد که آیا از طرف شخص رئیس‌جمهور مأمور به انجام این کار شده یا این‌که به‌صورت فردی تصمیم به برگزاری چنین جلسه‌‌ای گرفته است؟

محمدرضا صادق در گفت و گو با فارس با تایید این خبر، جلسه مذکور را برای هماهنگی بیشتر دستگاه های ذیربط در اجرای سیاست ها و برنامه های دولت عنوان کرد. مشاور رسانه ای رئیس​جمهور در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه به طور خاص درباره موضوع رفع فیلتر فیس بوک صحبت شد، گفت: در این نشست درباره موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر شد. وی افزود: اگر خانم رهبر یا هر یک از نمایندگان محترم مجلس در این زمینه از من سوال می​کردند، به آنها توضیح می دادم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها