کد خبر: ۱۸۵۲۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۰۷ آذر ۱۳۹۲
بازیکن سال‌های نه چندان دور پرسپولیس گفت: من فعلا بازیکن سابق پرسپولیس هستم که خدا را چه دیدید شاید بعد از بازی با ستارگان میلان دوباره به لیگ برتر برگشته و بازی کردم.

جوان آنلاین نوشت: «در ایتالیا هم بازیکنی وجود دارد که آن را مالدینی شاهرودی صدا می زنند.» این جلمه به یاد ماندنی شاهردوی در برنامه نود است. او که سالها هواداران پرسپولیس با نام رضا مالدینی فریادش می زدند. چپ پای قلدر تیم ملی و سرخپوشان که محبوبیت زیادی بین هواداران تیمش داشت. او حالا بعد از سالها قرار است برابر مالدینی به میدان برود. یکی از بازیکنان محبوب ایتالیا که به قول رضا مالدینی، او را مالدینی شاهروی صدا می زنند. شاهرودی برخلاف برخی پیشکسوتان که مدعی بودند حتما باید در این بازی حضور داشته باشند، هیچ اصراری ندارد و مدعی است هر چه پروین تصمیم بگیرد با خوشحالی می پذیرد و دیگران هم باید به همین شکل عمل کنند. او حتی خودش را پیشکسوت نمی داند و مدعی است هنوز جوان تر از آن است که بخواهد پیشکسوت پرسپولیس باشد و هنوز بازیکن سابق پرسپولیس است که شاید بعد از بازی با ستارگان میلان دوباره به لیگ برتر بازگردد.

 

* به نظر می رسد تمرینات خوبی انجام داده و آماده بازی با ستارگان میلان هستید.

بله، تمرینات خیلی خوبی طی این چند روز انجام دادیم. شرایط بسیار خوبی داریم و همه آماده انجام یک بازی خوب و تماشاگر پسند هستیم. هر چند که برد و باخت در این بازی مه نیست. نه برای ما و نه برای میلان. اما حتما یک بازی خوب انجام می دهیم.

 

* با قاطعیت حرف می زنید، مطمئن هستید جز 25 نفر نهایی انتخاب شده و بازی می کنید؟

نه. هیچ اطمینانی وجود ندارد. قرار است امروز علی آقا لیست را اعلام کند. گفتند امشب می رویم هتل اوین، شام می خوریم بعد لیست اعلام می شود. شاید هم زودتر اعلام شود نمی دانم. شاید جز لیست باشم شاید هم نباشد. تصمیم با سرمربی تیم است.

 

اگر در بین 25 نفر نباشی ناراحت نمی شوی؟ مصاحبه جنجالی نمی کنی و تیم را به حاشیه نمی بری؟

ای بابا فکر کردید هنوز هم جوان هستیم؟ نه، از این خبرها نیست. در لیست باشم خوشحال می شوم نباشم هم می روم ورزشگاه و در کنار هواداران تیم می نشینم وبازی را از روی سکوها نگاه می کنم. به نظرم ناراحتی وجود ندارد و هیچ کس در صورت خط خوردن نباید ناراحت شود. مهم این بود که چند روزی را در کنار هم بودیم و مثل قدیم ها تمرین کردیم.

 

* اما بعضی پیشکسوتان نظر دیگری دارند.

من که پیشکسوت نیستم. من هنوز خیلی جوانتر از آن هستم که بخواهم پیشکسوت پرسپولیس باشم. من فعلا بازیکن سابق پرسپولیس هستم که خدا را چه دیدید شاید بعد از بازی با ستارگان میلان دوباره به لیگ برتر برگشته و بازی کردم.

 

* با یک قرارداد سنگین و میلیاردی؟

چرا که نه، بازیکنان الان اینطور پول می گیرند ما باید چقدر می گرفتیم؟ شوخی کردم نوش جانشان پولی که می گیرند فقط خوب بازی کند تا پرسپولیس به حق اش برسد و قهرمان شود.

 

* همه عکس های تمرینات حکایت از شوخی و خنده بازیکنان داشت و به نظر نمی رسید خیلی هم تمرین کرده باشید.

خب فکرش را بکنید بعد از این همه مدت با بچه های قدیمی و پیشکسوتان دور هم جمع شدیم و خاطرات گذشته زنده شد. مدام در حال یادآوری گذشته بودیم به همین دلیل کلی شوخی و خنده بود اما تمرین هم کردیم. خوب هم تمرین کردیم.

 

* پس در واقع بازگشت به کارگران بازگشت به خاطرات قدیمی بود.

دقیقا. وارد ورزشگاه کارگران که شدیم خاطرات مثل یک فیلم از مقابل چشمانمان رد می شد. یاد تمرینات سنگینی که در این ورزشگاه انجام می دادیم افتادیم. یاد شاگردی علی پروین و حال و هوای آن روزها. از گوشه گوشه کارگران خاطره داشتیم. در این چند روز مدام با مهدی هاشمی نسب و بهروز رهبری فرد، خاطراتمان را مرور می کردیم. خب من و بهروز مهدی در اکثر مسافرتها با هم بودیم و حالا بعد از چند سال در کنار هم تمرین و خاطرات گذشته مان را مرور کردیم. همه چیز خیلی عالی بود.

 

* یاد فریادهای علی پروین که باعث می شد در یک نیمه نتیجه بازی تغییر کند؟

علی آقا اون طوری نیست که می گویند. او یک اسطوره است. همه به او احترام می گذاشتند. الان هم همینطور است. خب یه وقتهایی هم عصبانی می شد. اما این طبیعی بود. همه بار تیم روی دوش او بود و فشار زیادی را تحمل می کرد. من الان خودم مربی هستم و خیلی خوب درک می کنم. گاهی شرایط به گونه ای است که عصبانی می شوید.

 

* یعنی این روزها خبری از آن فریادهای خاص علی پروین سر بازیکنان نبود برای جدی گرفتن تمرین؟

علی آقا همیشه به جدی گرفتن تمرینات تاکید دارد. او همیشه می گوید باید قدر اسم و رسمتان را بدانید و حتی تمرین و بازی در زمین خاکی را هم جدی بگیرید. این برای خودمان است. اما اینکه این روزها بخواهد عصبانی شود و فریادی سر بچه ها بکشد نه، از این خبرها نبود.

 

* همه چیز مهیای بازی است؟ مجتبی محرمی می گفت من قلم بند ندارم اما پنجعلی رفته کفش نو خریده برای بازی و کلی هم بابت آن ذوق می کند!

ما که کفش هایمان را آویزان کرده ایم باید یک بار دیگر آنها را پایین آورده و استفاده شان کنیم. البته معمولا وقتی از فوتبال خداحافظی می کنیم همه وسیله هایمان را به دوستانمان می دهیم اما هنوز یک کفش قدیمی دارم که با آن بازی کنم.

 

* با این هیکل های از فرم خارج شده فکر می کنید حرفی برای گفتن برابر ستارگان میلان داشته باشید؟

کدام هیکل های از فرم خارج شده را می گوید؟ ما را می گویید؟ فکر کنم اشتباه گرفتید. شاید رفتید تمرین زمین بغلی را دیده اید و فکر کردید تمرین پیشکسوتان پرسپولیس را دیده اید. هیکل های ما هیچ مشکلی ندارد و حسابی هم روی فرم هستیم. میلان را هم می بریم. هر چند که برد و باخت در این بازی مهم نیست.

 

* یکی از مسائل جالب این بازی تقابل رضا شاهردوی با پائلو مالدینی است. سالها به نام رضا مالدینی تشویق شدید و حالا باید برابر مالدینی بازی کنید و شاید باز هم به همین نام تشویق شوید.

بله، البته فکر می کنم مالدینی دچار سوء تفاهم بشود و فکر کند او را تشویق می کنند. اما به او می گویم آقا با شما نیستند ها، هواداران دارند مرا تشویق می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها