کد خبر: ۱۸۵۶۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۹ آذر ۱۳۹۲
قلعه‌نویی یک بار دیگر در پایان بازی استقلال و گسترش فولاد به انتقاد شدید از بازیکنان خودی پرداخت و تیمش را «استقلال واقعی» ندانست
بانک ورزش- امیر قلعه‌نویی یک بار دیگر در پایان بازی استقلال و گسترش فولاد به انتقاد شدید از بازیکنان خودی پرداخت و تیمش را «استقلال واقعی» ندانست. موضوع اما زمانی جالب می‌شود که بدانیم سرمربی استقلال در لیگ سیزدهم از مجموع 16 بار کنفرانس‌های مطبوعاتی بعد از بازی‌های تیمش، 12 مرتبه همین کار کرده و هر بار نمایش‌های ضعیف آبی‌پوشان را به مسایل مختلف ربط داده است. در واقع غیر از مسابقه با سپاهان، فجر سپاسی و ذوب‌آهن که امیر در آنها از نمایش استقلال ابراز رضایت کرده، در بقیه بازی‌ها به بدگویی از شاگردانش پرداخته و کم و بیش عملکرد آنها را زیر سوال برده است. بانک ورزش چکیده‌ای از این 12 کنفرانس مطبوعاتی را برای شما آماده کرده است:  

هفته اول- 3 مرداد- بعد از بازی با گسترش فولاد: « شروع لیگ بر کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود. ما هنوز به هماهنگی و شرایط آرمانی نرسیده ایم. خدا را شکر که بردیم. اگر نیمه اول کمی دقت می‌کردیم کار ما به اینجا نمی‌کشید.»

هفته چهارم- 19 مرداد- بعد از بازی با صبای قم: « من از همه هواداران استقلال به خاطر این بازی افتضاحی که جلوی صبا انجام دادیم عذرخواهی می‌کنم. شاید عملکردی که استقلال در نیمه دوم داشت را تاکنون با هیچ تیمی در دوران مربی‌گری‌ام به این ضعیفی نداشته‌ام. حالا نمی‌دانم خستگی آن‌ها بود یا کیلو کیلو اسم در زمین راه می‌رفتند! باید نماز شکر به جا بیاوریم که با درخشش سید مهدی رحمتی این بازی را نباختیم و حتی بردیم.»

هفته پنجم- 24 مرداد- بعد از بازی با داماش: «آنها می‌توانستند در این دیدار پیروز باشند. خدا را شکر که قبل از دیدار آسیایی‌مان پیروز شدیم. به افشین ناظمی تبریک می‌گویم، او مربی جوان و آینده داری است. »

هفته هفتم- 9 شهریور- بعد از بازی با استقلال صنعتی: « امروز روز بد ما بود. تیم ما امروز مجموعه‌ای از "منم‌ها" بود و شکست ما هیچ ارتباطی به زمین و مسائل دیگر ندارد.»

هفته هشتم- 15 شهریور- بعد از بازی با پرسپولیس: «از بازی انتظار بیشتری می‌رفت. بازی در مجموع فیزیکی بود و کمتر تاکتیکی بود. هنوز به آن استقلال مورد نظر نرسیده‌ایم و دلیل آن‌ هم خستگی بازیکنان بود. آن‌ها ریکاوری نشده‌اند و از نظر مالی هم تامین نشده‌اند.»

هفته دهم- 7 آبان- بعد از بازی با مس: «امروز خوب نبودیم. اگر قرار بود، تعویض کنیم باید هفت نفر را تعویض می‌کردیم اما این قدر بازیکن روی نیمکت نداشتیم و نه قانون این اجازه را به ما می‌داد. امروز چهار نفره بازی کردیم. در مجموع خوب نبودیم.»

هفته یازدهم- 12 آبان- بعد از بازی با سایپا: «ما در سال جاری چه در آسیا و چه در لیگ به ترکیب کامل‌مان نرسیده‌ایم. امروز فقط سه بازیکن روی نیمکت داشتیم. ان‌شاءالله در نیم‌فصل بازیکنان جدید به ما اضافه می‌شوند و با بدنسازی به شرایط آرمانی برسیم.»

هفته دوازدهم- سه آذر- بعد از بازی با ملوان: «گاهی بازیکنان ما آنقدر در کنار ما حضور ندارند که ما یادمان می‌رود که آن‌ها کیستند و گاهی آن‌ها را فراموش می‌کنیم و وقتی که دوباره آن‌ها را می‌بینیم انگار که تازه بازیکنان‌مان را دیده‌ایم.»

هفته سیزدهم- 27 مهر- بعد از بازی با نفت تهران: «تیم ما چهار تکه بود که یک قسمت در تیم ملی بزرگسالان و قسمت دیگر در تیم ملی امید بودند. همچنین عده‌ای از بازیکنانمان مصدوم بودند و با باقیمانده تیم به این دیدار آمدیم. قبل از بازی نیز عده‌ای یک جنگ اعصاب علیه تیم استقلال راه انداخته بودند.»

هفته چهاردهم- 3 آبان- بعد از بازی با فولاد: « بازی را فولاد برد نتیجه را استقلال! آنها هم می‌توانستند برنده باشند. آنها در گردش توپ از ما بهتر بودند و ما در دقایقی شانس آوردیم، چون سه توپ آنها به تیرک خورد. ما برای نیم‌فصل باید یک سری از ایرادهایمان را برطرف کنیم وگرنه با این روند به مشکل برمی‌خوریم. بدن‌های بازیکانمان ضعیف است و خوب بدنسازی نکرده‌ایم.»

هفته پانزدهم- 17 آبان- بعد از بازی با تراکتورسازی: «برنامه ما این بود که تله‌گذاری کنیم، اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. فشردگی بازی‌ها باعث شد که از استقلال مدنظرمان فاصله بگیریم. اعتقاد دارم استقلال در نیم فصل دوم شاداب‌تر خواهد شد و به تیم مدنظر خواهیم رسید.»

هفته شانزدهم- 8 آذر- بعد از بازی با گسترش فولاد: «افتضاح بودیم. خوب بازی نکردیم. حریف ما جوان بود و منم نبودند. آنها حتی می‌توانستند برنده‌ این دیدار هم باشند. اگر می‌خواهیم از صدر جدول فاصله نگیریم باید استقلال‌گونه بازی کنیم. طراوت نداشتیم و تنها پیراهن استقلال تن‌مان بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها