کد خبر: ۱۸۶۳۹۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۷     ۱۲ آذر ۱۳۹۲
سرویس جاسوسی عربستان سعودی با همکاری سرویس های جاسوسی آمریکا، اسرائیل، اردن و سایر کشورها عملیات های تروریستی در خاک سوریه را هدایت و پشتیبانی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عربستان سعودی همچنان به حمایت از تروریستها به ویژه در سوریه ادامه می دهد و گروههای تروریست وابسته به عربستان نقش آن را در تلاش برای تجزیه سوریه با مشارکت تعدادی از سرویس های جاسوسی سایر کشورها از جمله سرویس جاسوسی آمریکا، اسرائیل و اردن بیش از پیش فاش ساختند.

اتاقهای سیاه عملیات و نقش توطئه گرانه آل سعود علیه سوریه و ملت آن هر روز افزایش می یابد و البته عربستان سعودی برای پنهان کردن برگه های توطئه آمیز خود علیه سوریه تلاش نمی کند.

این یکی از تروریست های وابسته به عربستان است که از نقش این کشور در خاک سوریه سخن می گوید.یکی از تروریستهای فعال در بحران سوریه می گوید: شاهزاده سلمان معاون وزیر دفاع عربستان، هم اکنون مسئول پرونده سوریه است... معروف است که شاهزاده سلمان برادر شاهزاده بندر بن سلطان است.

این تروریست تنها به سخن گفتن از نقش عربستان سعودی در سوریه بسنده نکرد بلکه شرحی کامل از حمایتهای تدارکاتی، آموزشی و تسلیحاتی که تروریست ها از سایر سرویس های جاسوسی جهان دریافت می کنند ارائه کرد.

وی گفت: «طبق آخرین اطلاعات ما، اسلحه از طریق فرانسه، آمریکا و کشورهای غربی برای نیروهای ما ارسال می شود ولی این سلاح ها به دست هر کسی داده نمی شود. آنها می خواهند سلاح ها را به افراد مورد اطمینان خود تحویل دهند ... تعداد زیادی از نیروهای کادری جنگجویان در غوطه، شام و درعا به وسیله سرویس اطلاعات اردن یا سرویس های غربی در اردن آموزش دیده اند. هر کسی که از اردن می آید مشخص است که با همکاری سرویس جاسوسی این کشور و سایر کشورها آمده است. اخیرا ستاد ارتش آزاد سوریه مبلغ 450 هزار دلار کمک مالی از آمریکا دریافت کرد

نبردهای اخیر در غوطه شرقی میان ارتش سوریه و گروههای تروریستی مسلح مورد حمایت عربستان سعودی و اسرائیل با همکاری اردن، بیش از پیش تعداد تروریست های سعودی موجود در سوریه را فاش ساخت.

فیصل المقداد معاون وزیر امور خارجه سوریه در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین تاکید کرده بود یک اتاق عملیات در اردن وجود دارد که افسران اطلاعاتی عربستانی، آمریکایی، اسرائیلی و اردنی به طور مداوم در آن حضور دارند و عملیات های تروریستها در سوریه را هدایت و پشتیبانی می کنند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها