کد خبر: ۱۸۶۴۰۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۷     ۱۲ آذر ۱۳۹۲
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از مسئولین می‌خواهیم افراد شاخص فتنه ۸۸ را که همچنان حرف‌های بی‌ربط می‌زنند و خود را از نظام طلبکار می‌دانند، محاکمه کنند.
اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به واکنش محسنی‌اژه‌ای دادستان کل کشور به اظهارات محمدرضا خاتمی گفت: مردم ما هنوز فتنه  88 را فراموش نکرده‌اند و اگر این افراد کوچکترین اقدامی انجام دهند بار دیگر ملت ایران با شدت و مانند 9 دی 88 با آنها برخورد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه از مسئولین می‌خواهیم که افراد شاخص فتنه 88 را که همچنان حرف‌های بی‌ربط می‌زنند و خود را از نظام طلبکار می‌دانند، محاکمه کنند، خاطر نشان کرد: باید نتیجه این دادگاه و جنایت‌هایی که این افراد در سال 88 به کشور و ملت ایران داشته‌اند به اطلاع عموم مردم برسد.

وی بر همین اساس خطاب به عاملان فتنه متذکر شد: نظام جمهوری اسلامی با خون شهدا صلابت خود را حفظ خواهد کرد اما برخی افراد تلاش داشتند تا با دستوری که از بیگانگان گرفتند دست به اغتشاش و آشوب بزنند و امروز نیز طلبکار باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه باید این افراد را محاکمه کند، متذکر شد: اصلاح‌طلبان بدانند مردم به دولت اعتدال با نام اصلاحات رأی نداده‌اند چرا که شکست آنها در انتخابات پیاپی همان پیام مردم به اصلاحات بوده است که آنها مرده‌اند.

کوثری در پایان تصریح کرد: اصلاح‌طلبان بدانند با نفاق و دورویی نمی‌توانند خود را احیاء کنند بلکه باید با مردم روراست و صادق باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها