کد خبر: ۱۸۶۵۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
آیت الله جوادی آملی گفت: یکی از بدترین ظلم های که انسان به خودش می کند این است که گرفتار شرک شود و این یکی از برزگترین ستم های است که می تواند به خود داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جلسه تفسیر آیت‌الله عبدالله جوادی آملی ظهر امروز در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به اینکه قرآن کریم کسانی را که بت ها را پرستش می کنند ندامت می کند اظهار کرد: افرادی که بت ها را پرستش می کنند چشم و گوش ندارند و در مقابل افرادی که کتاب های دارای ارزش را مطالعه می کنند دارای چشم و گوش هستند و از وقایع و رخداد های که اطرافشان می گذرد اطلاع پیدا می کنند و این موارد در مورد دست و پای انسان ها هم تصدیق می کند.

استاد حوزه علیمه با اشاره به اینکه بدترین ستم انسان ستم به خودش است بیان کرد: یکی از بدترین ظلم های که انسان به خودش می کند این است که گرفتار شرک شود و این یکی از برزگترین ستم های است که می تواند به خود داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: انسان ها همیشه باید در دعاهای خود از خدا بخواهند که افراد شایسته در جامعه باشند و وجود چنین افرادی در جامعه باعث می شود مه جامعه به سمت اعمال صالح پیش رود و همه انسان ها پیرو افراد شایسته باشند.

آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه علما و اساتیدی توانسته اند آثار با ارزشی را از خود به یادگار بگذارند گفت: هر روز 10 هزار طلبه و استاد حوزه علمیه از شهدا و افرادی که علوم دینی را از خود به یادگار گذاشته اند به خوبی و نیکی یاد می کنند و این یکی از برکات خداوند رحمان است.

وی افزود: انسان ها باید شاکر خدواند منان باشند که کسای را در میان ما قرار داده است که توانسته اند ما را رهبری و هداست کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها