کد خبر: ۱۸۶۷۲۷
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۱۴ آذر ۱۳۹۲
سردار نقدی در جمع مربیان حلقه‌های صالحین شهرری:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه آمریکا مرکز و منشأ تروریست‌های بزرگ دنیاست، گفت:‌ آمریکا که خود بزرگترین مستکبر جهان است،‌ ادعای حقوق بشر دارد و ما باید زینب‌وار به صحنه آمده و چهره کفر و حقیقت را نمایان کنیم.

به گزارش 598 به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی در جمع مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین شهرری که در تالار شیخ صدوق رحمةالله آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) در حال برگزاری است با تأکید بر اینکه آمریکا مرکز و منشأ تروریست‌های بزرگ دنیاست، گفت: آمریکا که خود حامی و پرورش‌دهنده تروریست‌های جهان است، اما در عمل ژست ضدتروریستی به خود می‌گیرد در حالی که بزرگ‌ترین جنایت‌های دنیا را رقم زده است ولی چهره حق و حقیقت را به خود می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مسابقه‌ای که سال گذشته در یوم‌الله  13 آبان (روز استکبارستیزی) مطرح کرده بود، اظهار داشت: سال گذشته در سخنرانی یوم‌الله 13 آبان مطرح کردم هر کس که رژیمی جنایتکارتر از آمریکا را معرفی کند 10 کیلو طلا جایزه می‌گیرد اما تا‌کنون کسی نتوانسته رژیمی جانی‌تر و مستکبرتر از آمریکا را معرفی کند چرا که تمام توطئه‌ها، ‌جنایت‌ها و ظلم‌های عالم توسط آنها رقم می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا مدعی شماره یک حقوق بشر است،‌ عنوان کرد: در حالی که آمریکا مخوف‌ترین سیستم‌های اطلاعاتی را در دنیا ایجاد کرده است، جنایات فراوانی را برنامه‌ریزی کرده و حمایت‌های فراوانی را از دیکتاتورهای آنان می‌کند اما مدعی شماره یک حقوق بشر است.

نقدی تصریح کرد: آنها بر آزادی در کشورشان ادعا می‌کنند اما در عمل می‌بینید که اینگونه نیست و در میان تعداد فراوان شبکه‌های ماهواره‌ای به خود اجازه فعالیت کانال ماهواره‌ای ایران را نداده و آن را قطع می‌کنند.

* تأکید بر حضور زینب‌وار در صحنه

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه امروز باید زینب‌وار به صحنه بیاییم، بیان داشت: امروز باید زینب‌وار در عرصه حضور یافته و چهره تزویر، حق و حقیقت را نمایان کرد.

وی ادامه داد: آمریکایی که این همه جنایت علیه ما داشته است با بیان یک جمله عید نوروز را به زبان فارسی تبریک می‌گوید و پس از آن متأسفانه برخی افراد از این جمله خوشحال می‌شوند و آن را به منزله آشتی می‌پندارند.

* مرگ بر آمریکا با مذاکرات منافات ندارد

سردار نقدی با اشاره به اظهارات برخی افراد مبنی بر اینکه در حالی که مذاکرات صورت گرفته است سر دادن شعار مرگ بر آمریکا جایی ندارد، عنوان کرد:‌ شعار مرگ بر آمریکا هیچ ارتباطی با مذاکرات ندارد. برقراری مذاکرات و مطرح کردن برخی مسائل در ارتباط با مسائل هسته‌ای و غیره اعتمادساز نبوده است و اعتمادی نسبت به آمریکا صورت نگرفته است.

وی در ادامه با اشاره به پیشینه تاریخ، ‌مذهبی در راستای مذاکره گفت: حضرت ابوالفضل (ع) با اجازه امام حسین(ع) با شمر مذاکره‌ای داشت اما مذاکره اعتباری ایجاد نمی‌کند.

* مشکل ایران و آمریکا هویتی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مشکل ایران و آمریکا را هویتی دانست و تأکید کرد: امروز آنها مذاکره کرده‌اند اما از سوی دیگر دنبال دورویی هستند، آنها با این مذاکرات اعتمادسازی نکرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر امروز آنها حق غنی‌سازی 100درصدی ایران اسلامی را تأکید کنند و همه حقوق ایران را به رسمیت بشناسند باز هم این موارد سبب اعتمادسازی نمی‌شود.

نقدی بیان داشت:‌ به فرموده امام راحل اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی ذکر لا اله الا الله را هم بگویند باز هم انجام این اعمل سبب اعتماد نمی‌شود.

همایش بزرگ عاشقان ولایت با حضور محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین به شهرری در تالار شیخ صدوق(ره) شهرری برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها