کد خبر: ۱۸۶۹۵۳
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۱۵ آذر ۱۳۹۲

مدافع پرسپولیس در جواب بازیکن تراکتورسازی که گفته بود سیستم پرسپولیس علی‌اصغری گفت: اسدی با بازی امروز بازیکنان پرسپولیس فهمید که سیستم خودشان علی‌اصغری است چرا که آن‌ها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت تنها دو موقعیت گل داشتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسن بنگر پس از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: عده‌ای از مسئولان در تیم ذوب آهن در این مدت می‌گفتند فوتبال بنگر دیگر تمام شده است اما من نشان دادم که همچنان آماده هستم و می‌توانم مثمر ثمر باشم. من در این فوتبال ماندم اما آن‌ها از فوتبال رفتند و روسیاهی به ذغال ماند.

مدافع پرسپولیس افزود: لوکا بوناچیچ را دوست دارم چرا که او برایم خیلی زحمت کشیده است و نقش مهمی در موفقیت‌های من ایفا کرده است.

وی درباره دیدار مقابل ذوب آهن هم گفت: بازی خوبی بود. در اوایل بازی دو موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. در مجموع باید بگویم تیم پرسپولیس سوار بر بازی بود اما ذوب آهن نیز بازیکنان آماده و باانگیزه‌ای دارد و در این دیدار نیز بازی یکدستی را به نمایش گذاشتیم. امیدوارم در آینده بتوانند موفق باشند.

بنگر درباره ناراحتی خود از صحبت‌های ابراهیم اسدی بازیکن تیم تراکتورسازی نیز گفت: اسدی اعلام کرده بود که سیستم تیم پرسپولیس علی‌اصغری است. اما با بازی امروز پرسپولیس فهمید که فوتبال خودشان علی‌اصغری است. به اعتقاد من تیم تراکتورسازی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت تنها دو موقعیت گل داشت و ما می‌توانستیم در تبریز آن‌ها را شکست دهیم که به علت بدشانسی، موفق به انجام این کار نشدیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها