کد خبر: ۱۸۷۱۹۸
زمان انتشار: ۲۱:۰۸     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
برنامه ديشب از نگاه دو بهانه اي شد که با عزيزاله محمدي در مورد مسائل پيش آمده در اين برنامه گفتگو کنيم هرچند او راضي نشد حرفي راجع به محمد دادکان بگويد و يا از او انتقاد کند .
به گزارش خبرلايو ، گفتگوي وي را در زير مي خوانيد:

ديشب آقاي دادکان در برنامه خط قرمز ورزش از نگاه دو حضور داشتند اين برنامه را ديديد؟

خير من اين برنامه را نديدم

يعني هيچ چيز راجع به صحبت هاي آقاي دادکان نمي دانيد؟

چرا من صحبت هاي ايشان را در رسانه ها خوانده ام اما نظر خاصي نسبت به حرف هاي ايشان ندارم.

آيا دريافت يک ميلياردو پانصد ميليون تومان از سمت يک مربي را تاييد مي کنيد؟

من دوسالي هست که در سازمان ليگ حضور ندارم و خبري از مبالغ رد و بدل شده در فوتبال ايران بصورت ريز ندارم ولي به نظر من هم اين دستمزد ميلياردي که اعلام شده زياد است و به فوتبال کمکي نمي کند.

آقاي دادکان در برنامه شب گذشته با انتقاد از عملکرد 4 ساله شما در سازمان ليگ گفته اند که بازيکنان فوتبال ايران بيش از 100 ميليون تومان نمي ارزند؟!

هر کس نظر خودش را دارد بنده هم اعتقاد دارم پول هايي که امروز در فوتبال ما ردو بدل مي شود کنترل شده نيست و بيش از حد بالا رفته نظرم اين است که با اين روند فوتبال باشگاهي در سال بعد به مشکل بزرگي برخورد مي کند.

به نظر شما فوتبال کثيف است؟

ببينيد اين يک پديده اجتماعي است که در توده مردم جا باز کرده است مثالي دارم، ديشب شبکه 3 قرعه کشي جام جهاني را پخش کرد و بيش از 6 ميليوون نفر در مسابقه پيامکي برنامه فردوسي پور شرکت کردن که اين به اندازه کل اس ام اس هايي است که صدا و سيما در طول يکسال از تمام برنامه هايش به غير از 90 دريافت مي کند. شايد اغراق نباشد اگر بگوييم تلوزيون ما وقتش را با فوتبال تنظيم مي کند يا

مثالي ديگر چرا هر تاجر و سرمايه داري که مي خواهد مطرح شود سر از فوتبال درمي آورد؟ به نظرم دليلش اين است که فوتبال امروزه باعث ستاره شدن دست اندرکاران مي شود يعني بازيکنان، مربيان و مديران عامل و يا سرمايه گذاران

امکان دارد خيلي اشکالات در فوتبال وجود داشته باشد اما به دليل گستردگي آن در رشته ها و پوشش رسانه اي اين ورزش سبب شده که هيچ خبري مخفي نماند ولي در ديگر ارگانها و يا سازمانها همچين خبري نيست چون رسانه ها اينقدر در آن ريز نمي شوند بيش از 20 روزنامه در حال رصد مسئولان فوتبال ايران است مگر ما بيش از 45 فدراسيون در ايران نداريم؟ چرايي اينکه فوتبال جايگاهش را چطور بدست آورده کاملاً مشخص است : مردم

به نظرم فوتبال در ايران تبديل شده به يک صنعت چهره ساز يک فوتباليست بعد از پخش شدن چهره اش از تلويزيون مورد توجه اجتماع قرار مي گيرد و همين باعث مي شود تبديل به الگويي براي جوانان و دوستدارانش شود .

فوتبال در هفته حدود دويست هزار نفر را به ورزشگاههاي سراسر کشور مي کشاند و به نظرم با همه اين حواشي باز هم تميز است ضمن اينکه اشکالاتي وجود دارد که بايد با آنها به درستي برخورد شود.

نظر شما راجع به بحث هاي شب گذشته چيست و آيا جاياين صحبتها در تلويزيون است؟

ما اگر دلمان براي فوتبال و ورزش کشور مي سوزد و مي خواهيم به مردم خدمت کنيم نبايد تا زماني که هستيم و کاري انجام مي دهيم همه چيز را خوب جلوه دهيم و نقاط ضعف خود را نبينيم و بهد از اينکه از مجموعه اي جدا شديم ديگران را به باد انتقاد بگيريم بايد جبر زمانه را قبول کرد که ما هميشه در يک جا نميمانيم و يک مسئوليت نداريم بهتر است با انتقاد صحيخ ديدگاهها و تفکرات مختلفي را که داريم انتقال دهيم و باور کنيم فوتبال ملک شخصي ما نبوده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها