کد خبر: ۱۸۷۲۵۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۵     ۱۶ آذر ۱۳۹۲

رییس فدراسیون هاکی می‌گوید می‌خواهیم در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی جزو 10 تیم برتر آسیا باشیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهرام شفیع پس از انتخاب مجدد به عنوان ریاست فدراسیون هاکی در یک نشست خبری برنامه‌های خود را برای چهار سال آینده ارائه کرد.

او در ابتدای سخنان خود اظهار کرد: ما در حال حاضر نیازمند تبلیغات بسیاری در رسانه‌ها هستیم. متاسفانه هاکی به اندازه ورزش‌های دیگر مطرح نشده است و باید تلاش کنیم تا این ورزش را بیش از پیش به جامعه معرفی نماییم.

شفیع در مورد وضعیت زمین‌های هاکی در کشور نیز گفت: ما تا پیش از سال 83 هیچ زمین چمن مصنوعی در کشور نداشتیم، اما در حال حاضر چهار، پنج زمین اختصاصی چمن برای ورزشکاران این رشته ساخته شده است. حتی تا سال 83 ما یک زمین چمن داشتیم که فدراسیون فوتبال آن را از ما گرفت. البته قبول دارم برخی از زمین‌های ما نواقصی دارد، اما در حال تکمیل شدن هستند.

شفیع با اشاره به موفقیت‌های هاکی در سال‌های اخیر ، گفت: خوشبختانه هاکی داخل سالن ایران توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و امیدهای هاکی ایران به عنوان سومی آسیا به آن رسیده است. نباید فراموش کنیم که تا چند سال پیش ما با اختلاف گل بسیاری به تیم‌های آسیایی می‌باختیم، اما در حال حاضر شرایط‌مان به گونه‌ای است که توانسته‌ایم خود را در عرصه آسیا مطرح نماییم.

رییس فدراسیون هاکی افزود: البته ما برخی کمبودها و تنگناهای مالی داریم که امیدواریم برطرف شود. تا پایان سال دو مسابقه مهم را در پیش‌رو داریم که باید تلاش کنیم در این مسابقات نتایج خوبی را کسب نماییم. در مسابقاتی که در بنگلادش برگزار خواهد شد تکلیف تیم‌های صعود کننده به بازی‌های آسیایی اینچئون مشخص می‌شود و ما می‌خواهیم با وجود شرایط سخت بنگلادش از نظر آب و هوایی جزو چهار تیم اول در آنجا باشیم.

شفیع همچنین انتقادی را نیز به صحبت‌های دیگر نامزد انتخابات فدراسیون هاکی مطرح کرد و گفت: ما در حال حاضر بودجه سالانه‌ای نداریم و با وجود گذشت 9 ماه از سال تنها به اندازه دو دوازدهم بودجه خود را دریافت نموده‌ایم.

او در مورد شرایط مالی فدراسیون هاکی نیز اضافه کرد: تلاش داریم تا اسپانسرهای خوبی برای هاکی پیدا کنیم. البته در این زمینه به نتایج خوبی هم رسیده‌ایم، اما می‌خواهیم در رشته هاکی پول بیشتری تزریق شود.

رییس فدراسیون هاکی در پایان نشست خود درباره این که آیا تاکنون صحبتی را با وزیر جدید ورزش و جوانان داشته‌اید؟ نیز گفت: از ایشان برای حضور در برنامه "ورزش و مردم " دعوت به عمل آورده‌ام، اما ایشان در پاسخ گفتند که ابتدا اجازه دهید تا کارها انجام شود و بعد در این برنامه حضور پیدا می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها