کد خبر: ۱۸۷۳۰۶
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
شکوري‌راد گفت: از "یوسف ما" طلب توبه نکنید؛ او توبه نخواهد کرد و این را بدانید که هر روز بر قیمت و عیارش افزوده خواهد شد.! و
به گزارش 598 به نقل از مشرق، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران دیروز طی مراسمی به مناسبت 16 آذرماه، ميزبان دو نماينده متحصن مجلس ششم؛ محمدرضا خاتمی، دبیر کل جبهه منحله مشارکت و علی شکوری‌راد، سخنگوي اين جبهه بود و  آنگونه که پیش بینی می شد به نمایشی فتنه گرانه تبدیل شد.

مسؤولان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران که احتمال تحرکات ساختارشکنانه و هتاکی را در این مراسم داده بودند از ورود هرگونه خبرنگار و عکاس به تالار فردوسي دانشکده ادبيات دانشگاه، ممانعت کردند و تنها به خبرنگاران رسانه‌های حامی خود اجازه ورود دادند.




از ابتدای مراسم، شال‌های سبزرنگ و پلاکاردهایی در حمایت از فتنه‌گران و آشوب‌گران سال 88 در میان حاضران توزیع می‌شد تا جو غالب این مراسم به سمت و سوی آزادی آشوبگران و رفع حصر سران فتنه برود.

پلاکاردهایی تحت عنوان "سلام بر موسوی! درود بر خاتمی!"، "موسوی و کروبی آزاد باید گردند!"، "زندانی سیاسی آزاد باید گردد!" و "جای رفقای‌مان که در زندان هستند خالی است!" در دست دانشجویان دیده می‌شد.

یکی از فعالان انجمن اسلامی دانشجویان مطالبی را در مورد تاریخ آغاز جنبش دانشجویی در سال 1332 قرائت کرد و با درود فرستادن به اصحاب فتنه 88 سخنرانی خود را به پایان رساند.
ی با نام بردن از مجرمان امنیتی سال 88 از قبیل محسن میردامادی، بهزاد نبوی، مصطفی تاج‌زاده آنها را به عنوان "عزیزان این مرز و بوم" معرفی کرد و سپس از "ندا آقاسلطان" و "سهراب اعرابی" به عنوان "شهدای جنبش سبز" نام برد.






این فعال دانشجویی که سخنانی آکنده از کنایه عليه نظام جمهوری اسلامی ايراد کرد، از مرحوم آیت‌الله منتظری به عنوان "اسوه اخلاق" نام برد و "مهدی بازرگان" را به عنوان "پدر آزادی‌خواهان" معرفی کرد.

وی در ادامه از آیت‌الله "يوسف صانعی" به عنوان "مرجع سبز کشور ایران" نام برد و سلام و درود جنبش سبز را به مراجعي که آنان را "حامیان جنبش سبز" خواند، رساند.

این فعال دانشجویی در ادامه با بيان اینکه مطالبه اصلی‌شان آزادی سران فتنه و آشوبگران سال 88 است، گفت: «درود ما بر سید عزیزمان میرحسین موسوی.»

سخنان این فعال دانشجویی با تکرار شعارهای پیاپی دانشجویان که از وی حمایت می‌کردند پایان یافت.

در این مراسم همچنین نماهنگی برای دانشجویان پخش شد که به صورت مداوم تصاویر میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی را نمایش مي‌داد.







پس از سخنرانی این فعال دانشجویی نوبت به "علی شکوری راد" از متحصنان مجلس ششم و از بازداشت‌شدگان فتنه 88 رسید تا سخنان خود را در حمایت از آشوبگران پس از انتخابات 88 عنوان کند.

شکوری راد در ابتدا با اشاره به سخنان اخير آیت‌الله جنتی در خصوص سران فتنه 88 و لزوم مجازات آنها توسط نظام جمهوری اسلامی،حتی مسلمانی آیت الله جنتی را به زیر سوال برد!

و اين سخنان با تشويق و سوت و کف حاضران همراه شد.

وی در ادامه گفت: «اگر در سخنرانی‌ها عنوان می‌کنند که مردم جواب ما را در راهپیمایی 9 دی دادند، باشد ایرادی ندارد ولی بگذارند ما نیز امکان تجمع داشته باشیم.»

شکوري‌راد گفت: از "یوسف ما" طلب توبه نکنید؛ او توبه نخواهد کرد و این را بدانید که هر روز بر قیمت و عیارش افزوده خواهد شد.

سخنان شکوری راد با شعارهای پیاپی دانشجویان در حمایت از اصحاب فتنه همراه بود.



پس از شکوری راد نوبت به دیگر سخنران این مراسم رسید تا حمایت و مطالبه خود را از دولت یازدهم برای آزادی اصحاب فتنه اعلام کند، محمدرضا خاتمی دبیرکل حزب منحله مشارکت و از دیگر متحصنان مجلس ششم سخنرانی خود را آغاز کرد تا هدف برگزاری این مراسم را به نوعی بیان کند.

محمدرضا خاتمی در سخنرانی خود سال‌های گذشته را "سال‌های قربانی‌شدن مردم ایران" دانست و گفت: «در سال‌های گذشته همه مردم از دروغ و تقلب و اتهام خسته شده‌اند!»

وی در ادامه با بیان اینکه «ما حامیان چشم و گوش بسته دولت یازدهم نیستیم»، تأکید کرد: «ما خواستار آزادی و رفع حصر از سران جنبش سبز هستیم.»

در اواخر سخنراني خاتمي، عده‌اي از دانشجويان که از طولاني‌شدن مراسم خسته شده بودند تالار فردوسي را ترک کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها