کد خبر: ۱۸۷۳۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
فیلم برداری فیلم سینمایی «لامپ 100»‌ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی محسن محسنی نسب به نیمه رسید و امروز نیما شاهرخ شاهی برای نخستین بار جلوی دوربین می رود.
محسن محسنی نسب تهیه کننده فیلم سینمایی «لامپ 100» در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس عنوان کرد: فیلم برداری به نیمه رسیده و محسن تنابنده، ساره بیات، پوریا پورسرخ و حمید لولایی مشغول بازی هستند و نیما شاهرخ شاهی فردا به گروه می پیوندد.

وی افزود: فیلم برداری در خیابان شیخ بهایی تهران تا 3روز دیگر ادامه دارد و پس از آن راهی محلات می شویم و فیلم را همانجا به اتمام می رسانیم.

این تهیه کننده درباره حضور فیلمش در سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت:‌ زمان بندی دقیق ما فقط به نیت به حضور جشنواره بود و با تدوین همزمان دهقان به مشکلی بر نخواهیم خورد .

وی تاکید کرد:‌همه عوامل علاقه خاصی داریم تا فیلممان در جشنواره به نمایش در بیاید زیرا این دوره از جشنواره موقعیت خاصی دارد و فیلمسازان بزرگی در آن حضور دارند و به عنوان نخستین جشنواره دولت تدبیر و امید توجه و اهتمام خاصی به فیلمی مانند«لامپ100» با موضوع اجتماعی اعتیاد خواهد داشت.

بنابر این گزارش «لامپ100» با نام قبلی «هیولا»‌  فیلم برداری در محیط جلوه های بصری را از 10آبان و فیلمبرداری شهری با حضور بازیگران را از اول آذر آغاز کرد و با تدوین همزمان در راه رسیدن به سی و دومین جشنواره فیلم فجر به سر می برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها