کد خبر: ۱۸۷۵۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
سرمربي منچسترسيتي پس از تساوي مقابل ساوتهمپتون اعلام کرد تيمش بهتر از حريف نبوده است.
منچسترسيتي با تساوي يک بر يک در خانه ساوتهمپتون، براي دومين بار در اين فصل متوقف شد.

به گزارش فارس،سرجيو آگوئرو در دقيقه 10 موفق شد دروازه ميزبان را باز کند اما پابلو دنيل اسوالدو در دقيقه 42 گل تساوي را زد تا بازي را به تساوي بکشاند.

منچسترسيتي با اين يک امتياز، شمار امتيازهاي خود را به 29 رساند تا در رده چهارم قرار بگيرد. ساوتهمپتون هم که نمايش خيره‌ کننده‌اي در اين فصل داشته با 23 امتياز هشتم است.

مانوئل پيگريني در مورد اين ديدار گفت: اين يک امتياز براي ما خيلي اهميت داشت زيرا تيم من به هيچ وجه بهتر از حريف بازي نکرد. ساوتهمپتون خيلي خوب بازي کرد و در برخي از دقيقه‌هاي بازي تصور مي‌کردم هر تيمي شانس اين را دارد که سه امتياز را از آن خود کند. بايد براي رسيدن به نتيجه دلخواه برخي کارها را انجام مي‌دادم. حريف هم براي رسيدن به پيروزي تلاش زيادي کرد اما در نهايت امتيازها تقسيم شدند.

پيگريني افزود: شروع خوبي در اين ديدار داشتيم اما خيلي ساده توپ‌‌ها را از دست مي‌داديم. وقتي مقابل تيمي مانند ساوتهمپتون بازي مي‌کنيد، خيلي سخت است که در ميانه ميدان نتوانيد بسياري از توپ‌ها را به مقصد برسانيد و همواره به دنبال توپ بدويد. به واقع ديدار سختي داشتيم. همه ما دوست داشتيم اين بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم اما تيم حريف هم مقابل ما نمايش بسيار خوبي داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها