کد خبر: ۱۸۷۵۵۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
نماينده شرکت آل اشپورت در ايران گفت: ما پرچم سه رنگ ايران را در لباس ها گنجانده ايم و نقشه ايران همراه با خليج فارس را نيز طراحي کرده‌ايم که در صورت موافقت فيفا خليج فارس روي پيراهن ايران به صورت برجسته نقش مي‌بندد.
جعفري درباره اينکه گفته مي شود قرارداد آل اشپورت با ايران مبلغ کمتر از يک ميليون يورو است، اظهار داشت: بي ترديد اين مبلغ بيشتر از اينها است اما نبايد انتظار داشته باشيد ما به اندازه آديداس، نايک و پوما خرج کنيم چون در بضاعتمان نيست.

به گزارش ايپنا ، وي با بيان اينکه در جام جهاني فقط تيم ملي ايران با لباس هاي برند آل اشپورت به ميدان مي رود، عنوان کرد: مطمئن باشيد لباس هاي تيم ملي ايران در جام جهاني براي سالها ماندگار خواهد شد. ما پرچم سه رنگ ايران را در لباس ها گنجانده ايم و نقشه ايران همراه با خليج فارس را نيز طراحي کرده ايم که در صورت موافقت فيفا خليج فارس روي پيراهن ايران به صورت برجسته نقش مي بندد.

جعفري همچنين گفت: ما يوزپلنگ ايراني را نيز روي پيراهن طراحي کرده ايم اما بايد فيفا موافقت کند و اين مساله نهايي شود. فکر مي کنم تا 20 روز آينده مراسمي را برگزار کنيم تا در اين مراسم از پيراهن تيم ملي در جام جهاني رونمايي شود.

مسئولان آل اشپورت در حال رايزني هستند تا در مراسم رونمايي از پيراهن تيم ملي ايران ديگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتين را به ايران بياورند. اين مساله طي روزهاي آينده نهايي مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها