کد خبر: ۱۸۸۰۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
مهاجم استقلال گفت: «با چشمان خودم ديدم كه بعد از پايان دوران فوتبال چگونه فوتباليست‌ها فراموش مي‌شوند، به همين دليل به پيشنهاد استقلال جواب مثبت دادم.»

به گزارش 598 به نقل از گل، مهرداد اولادي بابت پيوستن به استقلال به عنوان كسي كه با پيراهن پرسپوليس به اين تيم گل زده پشيمان نيست. او كه دوست داشت با پيوستن به استقلال بيشتر بازي كند حالا با مشكلات جديدي كه در نفت تهران كمتر با آن‌ها درگير بود سروكله مي‌زند.

 

* تو كه پرسپوليسي بودي چرا به استقلال پيوستي؟

- اول صحبت‌هايم بگويم كه هوادار پرسپوليس هيچ بدي به من نكرد و من از آنها بدي نديدم، اگر به استقلال آمدم قصد بي‌احترامي به هواداران پرسپوليس را نداشتم و فقط به خاطر فوتبال حرفه‌اي و آينده خودم اين تصميم را گرفتم و از تصميمم راضي هستم. شما قبول كنيد اگر فوتبال من تمام شود هيچ‌كس نمي‌‌گويد كه اولادي چرا به استقلال رفت چون با چشمان خودم ديدم كه بعد از پايان دوران فوتبال چگونه فوتباليست‌ها فراموش مي‌شوند، به همين دليل وقتي پيشنهاد استقلال به من شد خيلي فكر كردم و در نهايت چنين تصميمي گرفتم.

 

* حالا كه به استقلال آمدي خودت پذيرفته‌اي كه شايد يك روز كم بازي كني و يك روز هم زياد؟

- دوست دارم امير قلعه‌نويي را كه از من حمايت كرده سربلند كنم.

 

* حتما شنيدي كه قلعه‌نويي به خاطر خريد تو و چند بازيكن ديگر مورد انتقاد قرار گرفته؟

- بله اين انتقادات را شنيدم و همه مي‌گفتند كه چرا فلاني و فلاني را از پرسپوليس آورد اما اين حركت قلعه‌نويي براي من ارزشمند است و من جواب اين حركت ارزشمند قلعه‌نويي را در زمين فوتبال مي‌دهم.

 

* چه شد كه از نفت جدا شدي؟ يحيي گل‌محمدي كه تو را مي‌خواست؟

- همان‌طور كه گفتم يك خط در ميان بازي مي‌كردم. رضا نوروزي دوست خوب من است اما ديگر پذيرفته بودم كه يا او بايد بازي كند يا من، پس بهتر اين بود كه من از نفت جدا شوم چون اگر مي‌ماندم باز هم شرايط مثل نيم‌فصل اول مي‌شد. من از نفت رفتم كه نوروزي با خيال راحت در آنجا بازي كند.

 

* برخورد طرفداران استقلال در روز اول تمرين چطور بود؟

- مطمئنا برخورد آنها را هرگز از ياد نخواهم برد، خدا شاهد است كه رفتار آنها انگيزه من را صد برابر كرد. مثل خيلي‌ها بلد نيستم كه بگويم از كودكي استقلالي بودم و از اين حرف‌ها بزنم ولي حالا كه هوادار استقلال و مربي هم برايم ارزش قائل است، سرم را مي‌دهم.

 

* ظاهرا گفته بودي كه قرار بود پيراهن شماره 7 را بپوشي چرا در نهايت 77 را گرفتي؟

- من به استقلال آمدم كه از حاشيه دور باشم اما به من پيشنهاد شد كه اگر مي‌خواهم مي‌توانم شماره 7 را هم بپوشم اما ترجيح دادم شماره ديگري بپوشم. درست است كه شماره 7 را دوست دارم اما من فرهاد مجيدي را دوست دارم و مي‌دانم او چقدر براي استقلال زحمت كشيد و هواداران چقدر او را دوست دارند، به همين خاطر ترجيح دادم شماره 7 را نپوشم حتي زماني كه اين پيشنهاد شد گفتم حرفش را هم نزنيد.

 

* رقابت بين مهاجمان استقلال را چطور مي‌بيني؟

- ما 7 مهاجم هستيم و نهايتا 3 بازيكن در هر بازي مي‌تواند بازي كند، خود من هم مي‌دانستم كار سخت است ولي به توانايي خودم ايمان دارم و مطمئن باشيد تلاشم را انجام مي‌دهم كه در تركيب استقلال جا بيفتم. قبول دارم رقابت در اينجا خيلي سخت است. در نفت كه بودم ممكن بود يك بازي گل نزنم ولي در بازي بعد بيرون مي‌نشستم ولي اينجا شرايط از آنجا سخت‌تر است اما انگيزه‌ها بيشتر.

 

* با اين جوي كه چند هفته از استقلال ديدي فكر مي‌كني اين تيم توانايي قهرمان شدن را دارد؟

- اولين چيزي كه در استقلال به چشم مي‌خورد جدايي مجتبي جباري بود. او بازيكن خوب و بزرگي است و فكر مي‌كنم تيم در خط هافبك يك مقدار از نبود او ضربه خورد.

 

* حالا كه قرعه‌كشي انجام شده، قرعه ايران را چطور مي‌بيني؟

- احساس من اين است كه در قرعه نسبتا خوبي قرار گرفته‌ايم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها