کد خبر: ۱۸۸۳۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۲۰ آذر ۱۳۹۲
همانقدر که مزدک میرزایی از صعود ما به دور دوم جام جهانی ناامید است امیدواری در نگاه عادل فردوسی پور موج می زند.

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، از زماني كه مشخص شد ايران با آرژانتين همگروه است شور و حال خاصي در ميان اهالي فوتبال حاكم شده است. خيلي از ما از همين حالا سه ديدار ايران در برزيل را با برآوردهاي ذهني‌مان تجسم مي‌‌كنيم ... برخي هم حرف دل را گوش نمي‌ دهند و با عقل ومنطق در مورد ايران و جام‌جهاني 2014 حرف مي‌‌زنند. به همين بهانه با گزارشگران صدا و سيما گپ زديم و نظر و احساس آنها را در مورد سه ديدار حساس تيم‌ملي در خرداد ماه 93 پرسيديم. نظر اهالي رسانه پيش رو شماست:

 

* مزدك ميرزايي: از آلان مي‌‌گويم، صعود نمي‌‌‌كنيم

گروه ما آنطور هم كه برخي مي‌‌گويند گروه راحتي نيست و ما نبايد فكر كنيم بوسني و نيجريه را به راحتي مي‌‌‌توانيم از پيش رو برداريم. بنده شخصا انتظار صعود ندارم و از الان مي‌‌گويم، ما صعود نمي‌‌كنيم!

 

تنها كاري كه از دستمان ساخته است اين است كه چند حريف تداركاتي در حد آرژانتين و برزيل پيدا كنيم تا بازيكنان ما 31 خردادماه محو تماشاي مسي و ديگر ستارگان آرژانتين نشوند. ما بايد از نظر روانشناسي هم روي بازيكنمان كار كنيم تا با تمام وجود و قدرتي بالا به مصاف حريف بروند. از نظر من گروه‌هاي كره و ژاپن هم سختي‌هاي خاص خود را دارند.

 

* رضا جاوداني: چيزي نكاشته‌ايم كه درو كنيم

بايد به مسابقات جام‌جهاني نگاهي منطقي داشته باشيم. ما با چه امكانات و تداركاتي روياي صعود را در سر مي‌‌پرورانيم؟ هم بايد كمك كنيم تا تيم با قدرتي بالا به برزيل سفر كند و با اينكه قبلا با آرژانتين يك بار بازي كرده‌ايم اما بايد با ديگر تيم‌هاي آمريكاي جنوبي بازي دوستانه برگزار كنيم. بوسني هم حريف آساني نخواهد بود. آنها در جام‌جهاني متفاوت ظاهر مي‌‌شوند. اصلا امكانات سخت‌افزاري، چمن و زمين تمرين آنها با ما قابل مقايسه نيست.

 

تصور من اين است كه براي صعود كار غيرممكني داريم مگر اينكه خلاقيت بچه‌ها جواب بدهد. با اين حال بايد واقع‌بين باشيم و خودمان را فريب ندهيم چون چيزي نكاشته‌ايم كه بخواهيم در برزيل آن را درو كنيم.

 

* داود عابدي: كفاشيان را بركنار مي‌‌كنند

در گروه خوبي افتاده‌ايم و زياد گروه سختي نداريم و از اينكه با تيمي چون آرژانتين همگروه شده‌ايم دنيا با نگاه ويژه‌اي فوتبال ايران را دنبال خواهد كرد مخصوصا اگر بتوانيم فوتبال آبرومندانه‌اي هم مقابل اين غول فوتبال دنيا از خود به نمايش بگذاريم بهترين تبليغ براي فوتبال ما خواهد بود. صعود از گروه كار بسيار دشواري است اما به غير از بازي با آرژانتين از دو تيم ديگر مي‌‌توانيم امتياز بگيريم و به اميد اما و اگر باشيم.

 

ما از هم اكنون نبايد براي فوتبالمان و رويارويي با مسي طنز بسازيم. من نگران آن هستم كه در برزيل هم صعود نكنيم و بلافاصله پس از مسابقات كفاشيان را بر كنار كنند. متاسفانه در فوتبال ما همه چيز امكان دارد!

 

* عادل فردوسي‌پور: دلمان خوش است

انشاءاله كه صعود مي‌‌كنيم. به هر حال ما دلمان خوش است كه لااقل اين بار از مسابقات گروهي صعود كنيم. بايد كاري كنيم زنگ تفريح حريفان نباشيم و تيم آماده‌اي را روانه مسابقات سازيم. جذابيت فوتبال هم به دليل غيرقابل‌ پيش‌بيني بودن آن است و همانطور كه خودتان هم بهتر از من مي‌‌دانيد ايران تيمي غيرقابل پيش‌‌بيني است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها