کد خبر: ۱۸۸۷۸۷
زمان انتشار: ۱۶:۰۸     ۲۲ آذر ۱۳۹۲
جي‌لويد ساموئل با وجود عدم مسئوليت براي دومين روز متوالي در تمرين آبي‌پوشان شرکت نکرد.
آخرين تمرين تيم استقلال قبل از ديدار با فجرسپاسي از ساعت 15 امروز در کمپ زنده ياد حجازي برگزار شد. قبل از شروع تمرين امير قلعه‌نويي به همراه علي نظري جويباري به محل کمپ آمده و از رختکن‌ها و وضعيت زمين چمن بازديد کردند. وي سپس به رختکن رفت و پيگير ديدار پرسپوليس و مس کرمان شد.

به نقل از فارس، سيدمهدي رحمتي، سياوش اکبرپور، عليرضا نيکبخت واحدي و مهدي اميرآبادي 4 بازيکني بودند که براي شرکت در مراسم برادر داود سيدعباسي راهي بهشت‌زهرا شدند و از همين رو مستقيما از آنجا به محل تمرين آمدند و بازيکنان در خصوص يکدست مشکي‌پوشيدن آنها از اين سه بازيکن استقلال سؤال مي‌کردند.

* آندو تيموريان و هاشم ‌بيک‌زاده اولين بازيکناني بودند که در محل تمرين حضور داشتند. بيک‌زاده که صحبت‌هاي بازيکنان پرسپوليس در برنامه شب گذشته ورزش از نگاه دو را نديده بود از خبرنگاران در اين مورد سؤال کردند و وقتي متوجه شد علي دايي و پرسپوليسي‌ها از او حمايت کردند خوشحال شده و اعلام کرد از آنها تشکر مي‌کند و با بازيکنان اين تيم تماس خواهد گرفت.

* جي‌لويد ساموئل هافبک آبي‌پوشان براي دومين روز متوالي در تمرين تيمش شرکت نکرد. ظاهرا هافبک استقلال به دليل مشکلات مالي در تمرين حضور پيدا نکرده بود. دکتر نوروزي که امروز در محل تمرين حاضر شده بود در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که آيا ساموئل مصدوميت دارد يا خير،‌گفت: اين بازيکن مشکلي ندارد و زير نظر کادر پزشکي نيست. اعضاي کادر فني و ديگر بازيکنان استقلال نيز از غيبت اين بازيکن بي‌اطلاع بودند و با توجه به اينکه تمرين امروز آخرين تمرين آبي‌پوشان قبل از ديدار فردا است ساموئل قطعا در ترکيب تيمش در ديدار با فجرسپاسي جايي نخواهد داشت.

* جواد نکونام و اميرحسين صادقي که هر دو سه‌ کارته هستند به همراه کبه بازيکن مصدوم استقلال در زمين حضور نداشتند.

* احمد جمشيديان بعد از بازگشت به تمرينات امروز زير نظر بدنساز استقلال به تمرين پرداخت.

* قبل از آنکه کار تاکتيکي آبي‌پوشان آغاز شود قلعه‌نويي از مسئولان کمپ خواست کاورها را جمع‌آوري کند تا بازيکنان در نيمي از زمين به تمرين بپردازند.

* محور اصلي برنامه‌هاي تاکتيکي امروز استقلال فوتبال آقاوسط و بازي درون تيمي بين دو تيم زرد و نارنجي بود که قلعه‌نويي چندين بار از بازيکنان خواست تا روي پاي يکديگر تکل نزنند تا منجر به آسيب‌ديدگي کسي در زمين لغزنده نشود.

*بازيکنان تيم استقلال و کادر فني اين تيم هنگامي که متوجه شدند مس کرمان دو گل در 15 دقيقه از پرسپوليس دريافت کرده است، تعجب کرده بودند. آنها در طول تمرين خيلي به نتيجه اين ديدار و برگزاري بازي تراکتورسازي در تبريز توجه داشتند.

* سيروس دين‌محمدي درحاشيه تمرين امروز آبي‌پوشان با علي نظري جويباري گفت‌وگو کرد.

* بازيکنان تيم استقلال بعد از پايان تمرين امروز راهي هتل اوين شده تا اردوي پيش از بازي فردا را برگزار کنند.

ديدار تيم‌هاي استقلال و فجرسپاسي از ساعت 16 و 20دقيقه فردا در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها