کد خبر: ۱۸۹۹۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
عضو کمیسیون صنایع و معادن اظهار داشت: کلام مشاور روحانی یک کلام نفهمیده و نسنجیده بوده است؛ باید مشاور رئیس جمهور از همه اقشار ملت ایران به ویژه تاکسی داران عذرخواهی کند.
به گزارش 598، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  دانا در نقد اظهارات سریع القلم مبنی بر عوام بودن تاکسی داران اظهار داشت: رانندگان تاکسی جزء افراد شریف در جامعه ما هستند؛ چرا که این افراد با اعتمادی که به آنها شده است وظیفه حمل و نقل خانواده ما را برعهده گرفته اند.
 
وی افزود: افرادی مثل رانندگان تاکسی در جامعه ما ارجحیت دارند بر افرادی که به وسیله بورسیه تحصیلی به خارج از کشور می روند و درنهایت با مدارک دکتری تقلبی باز می گردند.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس خاطرنشان کرد: شعور سیاسی مردم ما بسیار بالاست و ربطی به موقعیت شغلی ندارد؛ و رانندگان تاکسی به خاطر اینکه با افراد مختلفی سر و کار داشته و همچنین به جهت پیگیری مسائل روز از طریق رادیو، اطلاعات سیاسی، اجتماعی بالایی دارند.
 
قاضی پور تصریح کرد: راننده تاکسی ها افراد قابل اعتماد و با شعوری در جامعه ما هستند؛ که در سرما و گرما به مردم خدمت می‌کنند.
 
وی تأکید کرد: کلام مشاور روحانی یک کلام نفهمیده و نسنجیده بوده است؛ چرا که به گفته امام خمینی و رهبر معظم انقلاب هر قشر در جامعه ما یک بازوی پرتوان برای اسلام و یک بسیجی برای مقابله با استکبار جهانی است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن افزود: باید مشاور رئیس جمهور از همه اقشار ملت ایران به ویژه تاکسی داران عذرخواهی کند.
 
قاضی پور افزود: البته آقای روحانی فرد مودبی است؛ کسانی از بدنه دولت که از این نوع برخورد های ناشایست انجام می دهند، بهتر است در ابتدا از سوی خود رئیس جمهور مواخذه شوند تا اعتراضات مردمی مانند اعتراضات گسترده رانندگان تاکسی را به دنبال نداشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها