کد خبر: ۱۹۰۵۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
محمد صادق اکبری می‌گوید شخصا موافق اعمال تغییر در ترکیب مدیریتی پرسپولیس نیست.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آینده مدیریتی این باشگاه و حرف و حدیث‌هایی که درباره تغییر در هیات مدیره وجود دارد، اظهار کرد: تلقی من بر اساس اطلاعات دقیقی که دارم این است که همه بخش‌های مرتبط به باشگاه علاقمند هستند که موفقیت‌های پرسپولیس ادامه پیدا کند و در این راه شاید تغییرات خیلی به سود باشگاه نباشد. تاکنون هیچ چیز رسمی مبنی بر اعمال تغییر در اعضای هیات مدیره وجود ندارد و بخشی از این مسائل مربوط به گمانه زنی رسانه‌ها است. در خود هیات مدیره هم بحثی در این رابطه نبوده، اما اگر وزارت ورزش و جوانان تصمیم بگیرد هیات مدیره تبعیت می‌کند.

او درباره آینده رویانیان در باشگاه گفت: در این که رویانیان سختی‌های زیادی را در باشگاه متحمل شده هیچ تردیدی نیست. خودش هم بارها این مساله را مطرح کرده و من هم می گویم که فشار کار زیاد در باشگاه پرسپولیس در شرایط جسمی و روحی او و خانواده‌اش اثر گذاشته است اما ما در فوتبال قانونی داریم که می‌گوید به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زنند.

اکبری گفت: ما از رویانیان خواهش کردیم که با توجه به این که سه، چهار ماه بیشتر به پایان لیگ نمانده در باشگاه بماند و ان‌شاءالله با قهرمانی در هر دو جام کار را تمام کند. بعد از آن از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم که تغییراتی که به نفع پرسپولیس است را اعمال کند. رویانیان تلاش‌های زیادی در جهت باشگاه کردن پرسپولیس انجام داده و فقط تیمداری نکرده است.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نامه‌ای که از سوی اعضای هیات مدیره به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده حاوی چه مسائلی بوده؟ گفت: ما درخواستی برای تغییر نکرده‌ایم و فقط بحث‌هایی که در هیات مدیره شد را طی یک گزارش به وزارت ورزش و جوانان فرستادیم. دیشب هم جلسه تجلیل از بازیکنان با حضور بانک اسپانسر تیم بوده و دو، سه طرح اقتصادی دیگر هم در دستور کار است که امیدواریم هر چه زودتر به بار بنشیند.

اکبری درباره این که تحرکاتی در اطراف باشگاه صورت گرفته تا در ترکیب مدیریت باشگاه تغییراتی اعمال شود به ایسنا گفت: من هم این مسائل را شنیده‌ام و نگران هستم. همان طور که گفتم به ترکیب تیم برنده نباید دست زد. همه ما فقط به عشق پرسپولیس و هوادارانش کار می‌کنیم و من شخصا امیدوارم مشکل خاصی سر راه باشگاه به وجود نیاید به ویژه الان که تیم در صدر جدول است و شرایط خوبی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها