کد خبر: ۱۹۰۷۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۲۸ آذر ۱۳۹۲
ورزش ایران در یک هفته گذشته روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت.

به گزارش 598 به نقل از مهر، در این هفته اما ورزش ایران اتفاقات تلخ و پرحاشیه  ای را به خود دید.

 

مهمترین اتفاقات این هفت روز ورزش عبارت است از:

 

محرومیت مادام‌العمر امیر علی اکبری
امیر علی اکبری، کشتی‌گیر سنگین وزن تیم ملی که به خاطر استفاده از مواد نیروزا و محرومیت، المپیک 2012 لندن را از دست داده بود، در فاصله کوتاهی پس از بازگشت به دنیای قهرمانی مجددا نمونه دوپینگش مثبت اعلام شد و اینبار برای همیشه محروم شد. علی اکبری در حالی با محرومیت مادام العمر مواجه شده که قهرمانی جهان را در اختیار دارد. البته در این مورد یکی از مسئولان فدراسیون کشتی اعلام کرد که شاید بتوان با ارائه مدارک و مستندات و همچنین انجام تست مجدد، محرومیت علی اکبری به 8 سال کاهش یابد هرچند در این رابطه رئیس فدراسیون جهانی قاطعیت از محرومیت مادام العمر کشتی‌گیر ایرانی دفاع کرد.

 

دیدار هنرمند ایرانی با مسی در اسپانیا
سه‌شنبه گذشته اعلام شد جمشید مشایخی، هنرمند بزرگ تئاتر سینما و تلویزیون ایران به عنوان سفیر صلح و دوستی کشورمان و برای دلجویی از لیونل مسی از سوی باشگاه استقلال به اسپانیا سفر خواهد کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که بعد از برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی برخی هواداران ایرانی فوتبال در اقدامی ناشایست به صفحه شخصی بازیکنان مشهور تیم ملی فوتبال آرژانتین یورش برده و از الفاظ نامناسبی استفاده کرده بودند.

 

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درگذشت
بیوک جدیکار،‌ مهاجم سال‌های گذشته استقلال سه‌شنبه شب در سن 84 سالگی درگذشت. بر اساس اعلام باشگاه استقلال این پیشکسوت استقلال به دلیل آلزایمر شدید دارفانی را وداع گفت.

 

رویانیان مدیرعامل ماند!
بعد از آنکه تیم فوتبال پرسپولیس با شش گل مس کرمان را شکست داد و به صدر جدول بازگشت، اخبار متناقضی در مورد برکناری محمد رویانیان از مدیرعاملی این باشگاه مطرح شد. در حالی که از علی پروین و حسین هدایتی به عنوان گزینه های مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره نام برده می شد، پروین در چرخشی عجیب اعلام کرد محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه است و هیچکس هم نمی تواند مدیرعامل شود! با این حال وزارت ورزش هم که باید در این مورد تصمیم گیری کند هیچ واکنشی نشان نداد تا فعلا رویانیان ماندگار باشد. البته او ماه هاست که با برخی اعضای هیات مدیره اختلاف نظر پیدا کرده است.

 

بررسی پرونده علی دایی در کمیته استیناف
محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه محمود سالارکیا، معاون حقوقی باشگاه، پیش بین، وکیل علی دایی و دهقان نماینده تام الاختیار سرمربی پرسپولیس سه شنبه در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حضور یافتند و با ارائه مستندات جدید، خواستار اعاده دادرسی در حکم محرومیت دو جلسه‌ای دایی شدند. در همین راستا روز چهارشنبه هم علی دایی به همراه محمد رویانیان و سعید شیرینی در سازمان لیگ حضور یافت و در جلسه کمیته استیناف که با حضور صالحی رئیس این کمیته و نیز مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برگزار شد، شرکت کرد تا به برخی سوالات پاسخ بدهد. هنوز نتیجه این نشست مشخص نیست اما مسئولان باشگاه پرسپولیس کاملا خوشحال به نظر می‌رسیدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها