کد خبر: ۱۹۰۸۷۰
زمان انتشار: ۱۷:۰۶     ۲۹ آذر ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: دبیر کل فدراسیون فوتبال که از تیم صبا عذرخواهی می‌کند باید از ما هم که از داوری متضرر شده‌ایم عذرخواهی کند.

محمود یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی دو تیم فجر سپاسی و گسترش فولاد اظهار داشت: فجر سپاسی به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کند ما در دیدار مقابل فولاد و استقلال هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم در این دیدار بازی یک طرفه‌ای شاهد بودیم و در نیمه دوم توپ به دست دروازه‌بان ما نخورد اما مشکلی که وجود دارد این است که بازیکنان ما گل‌ نزن هستند.

وی ادامه داد: رسول و حسین آقا (خطیبی) بازیکنانشان را به گونه‌ای در زمین چیده بودند که فقط برای مساوی آمده بودند و نهایتاً هم به این موضوع رسیدند. من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما از نتیجه رضایت ندارم. مطمئن باشید در آینده نتیجه می‌دهد و توپ‌ها هم به گل تبدیل می‌شود.

سرمربی فجر سپاسی در مورد اینکه چه زمانی مشکل گل نزدن این تیم برطرف می‌شود تأکید کرد: ما تمرینات مناسب را در نظر می‌گیریم روز به روز هم بهتر خواهد شد بدانید که تیم فجر سپاسی سال آینده جزء 16 تیم لیگ خواهد بود قول من عملم است که با تمریناتی که انجام می‌دهم و آرامشی که به بازیکنانم می‌دهم آنها را برای بازی کردن خوب آماده می‌کنم حالا نتیجه هم یک حالت است که امیدوارم در آینده بتوانیم به این امر هم دست یابیم.

یاوری در مورد اینکه آیا ورزشگاه حافظیه مشکلی نداشت گفت: خوشبختانه این ورزشگاه شرایط خوبی پیدا کرده است پس از جابجایی که در مدیریت اجرایی این ورزشگاه به وجود آمد کارها خوب پیش رفت. مشکلی برای تیم حریف و ما به وجود نیامد.

وی در مورد فشردگی مسابقات یادآور شد: به نظرم این مسئله ظلم بالسویه عدل است اگر برای همه تیم‌ها این مسئله یکنواخت باشد مشکلی نیست اما شما می‌دانید که فاصله بازی ما گسترش فولاد 4 روز بود اما این تیم 8 روز استراحت کرد؟ این تفاوت کمرشکن نیست؟ آیا این مسئله تأثیر ندارد؟ معلوم است که دارد.

وی در مورد اینکه آیا معتقد هست به برخی تیم‌ها ظلم می شود، تصریح کرد: ظلم که چه عرض کنم کارشناسان داوری در بازی با استقلال اعلام کردند که داور دو پنالتی به سود ما اعلام نکرده است حتی بازی قبل مقابل نفت و ملوان هم چنین اتفاقاتی برای ما افتاد. آن وقت آقای نبی از تیم فوتبال صبا عذرخواهی می‌کند. باید از ما هم عذرخواهی کند. آیا ما از این موضوع متضرر نشده‌ایم؟ نبی اشرافیت کامل به همه تیم‌ها دارد اما چرا فقط از صبا عذرخواهی می‌کند. باید موشکافانه‌تر به مسائل نگاه کرد.

یاوری در مورد اینکه علت این مسئله و قضاوت داوران چیست گفت: علت داوران جوانی است که ما باید تحمل کنیم چرا این مسئله فقط برای ما اتفاق می‌افتد؟ چه علتی دارد که برای بازی با استقلال یک داور جوان را انتخاب می‌کنند؟ وقتی می‌خواهد اتفاقی بیفتد مقدماتی دارد. داور 2 پنالتی برای فشار تماشاگر نگرفته است. تعجب می‌کنم این چه فوتبالی است؟! با این شرایط امکان ندارد فوتبال ما نجات پیدا کند. وقتی هم صحبت می‌کنیم باید به فدراسیون فوتبال برویم تا در مورد آن توضیح دهیم حالا من حرف‌های خود را زدم به قول معروف «تو خواه از سخنم پند بگیر خواه ملال».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها