کد خبر: ۱۹۱۶۰۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۰۲ دی ۱۳۹۲
مديرعامل سابق باشگاه تراکتورسازي و عضو شوراي شهر تبريز گفت: من و حميد زيني‌زاده رقابتي‌ نداريم و چون صحبت ما در رسانه‌ها مطرح شده شايد منظور اصلي بيان نشده است.
محمدحسين جعفري در مورد اينکه شوراي شهر چه زماني کمک مالي خود را در اختيار باشگاه تراکتورسازي قرار مي‌دهد، گفت: اين مسئله در نوبت طرح لايحه‌هاي شوراي شهر قرار دارد و بايد در زمان مقرر در صحن بيان شده و به تصويب اعضاء برسد، پس از تائيد اين لايحه توسط رئيس شورا، اين مسئله بايد به تائيد فرمانداري برسد و طي پروسه 20 روزه در اختيار باشگاه قرار مي‌گيرد. تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا اين پول هرچه زودتر به باشگاه برسد.

به نقل از فارس، وي در پاسخ به اين سئوال که قرار بود اين لايحه بدون نوبت در صحن شورا ارائه شود، خاطرنشان کرد: اين طرح 3 فوريتي است و در دو جلسه اخير شورا هنوز لايحه‌اي ارائه نشده است، در حال پيگيري اين مسئله هستيم تا هرچه زودتر اين کار صورت بگيرد و اين کمک به باشگاه انجام شود.

جعفري در مورد اينکه حميد زيني‌زاده اعلام کرده برخلاف نظر او بودجه سال قبل باشگاه تراکتورسازي 19 ميليارد تومان است، عنوان کرد: احتمالاً اطلاعات او از من بيشتر است، بودجه مصوب هيئت مديره 14 ميليارد تومان بود که با مابه‌التفاوتي که به صورت ناخواسته به دليل گراني دلار به ما تحميل شد اين رقم را بالاتر برد در غير اينصورت ابتدا 12 ميليارد هزينه اعضا تيم در نظر گرفته شد و 2.5 ميليارد تومان نيز براي مخارج بازي‌ها و سفرهاي ما در نظر گرفته شد. حتي دولت قبل در بحث دلار کمک زيادي به ما کرد، اگر يک ريال بيشتر از بودجه هزينه کرده باشيم حاضريم آن را پرداخت کنيم.

وي در مورد اينکه زيني‌زاده اعلام کرده 3 ميليارد از بدهي‌هاي سال قبل را پرداخت کرده است، تاکيد کرد: ما يک ميليارد تومان از دوران امير قلعه‌نويي و بخشي از قراردادهاي بازيکنان سال قبل را بدهکار بوده‌ايم، به هرحال وقتي تيم مديريتي زودتر از موعد خود کنار مي‌رود، اين پول‌هاي پرداخت نشده باقي مي‌ماند البته نبايد فراموش کنيم ما مبالغي را نيز براي باشگاه کنار گذاشته بوديم، بخشي از درآمدهاي زمان مديريتي من از اسپانسر، حق پخش و 4 مغازه‌اي که شهرداري در اختيارمان قرار داده بود، پس از رفتن من به باشگاه رسيد. قطعاً در زماني که ما به عنوان مديرعامل وارد باشگاه شديم بدهي‌هايي وجود داشت و بنده حدود 4.5 ميليارد تومان پرداختي‌هاي گذشته را انجام دادم.

جعفري در مورد اينکه زيني‌زاده نسبت به صحبت او مبني بر اينکه امسال تيم با هزينه سنگين بسته شده است، خاطرنشان کرد: نمي‌خواهم بين من و زيني‌زاده اختلافي بوجود بيايد، تمام صحبت من اين بوده که ما بايد با علم به اينکه تا چه اندازه توانايي مالي داريم، تيم را ببنديم، اگر توانايي مالي ما پايين است و نمي‌توانيم تيم قدرتمندي را ببنديم. اينکار که بخواهيم با انجام هزينه‌هاي فراوان تيم قدرتمندي داشته باشيم و در ميانه‌هاي راه بخاطر مشکلات مالي از ادامه کار بازبمانيم کار درستي نيست.

وي افزود: اينطور که دوستان من در باشگاه و هيئت مديره اعلام کرده‌اند امسال پول خوبي به تراکتورسازي آمده اما هزينه‌ها بالاست، تمام آرزوي ما موفقيت تراکتورسازي است، اگر تيم قهرمان شود مطمئناً ما در صحن شورا از حميد زيني‌زاده و مجيد جلالي دعوت مي‌کنيم و از آنها بخاطر افتخاري که کسب کردند تشکر مي‌کنيم. حتي اگر نايب قهرمان شويم اين کار را انجام خواهيم داد هرچند که در دو سالي که ما به عنوان نايب قهرماني رسيديم اين اتفاق نيفتاد،

جعفري تاکيد کرد: چون صحبت‌هاي ما در رسانه‌ها مطرح شده شايد منظور اصلي بيان نشده است. هيچ رقابتي بين ما وجود ندارد، مطمئناً زيني‌زاده دوست دارد تراکتورسازي قهرمان شود و ما نيز بعنوان يک عاشق تراکتورسازي خواهان رخ دادن اين اتفاق هستيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها