کد خبر: ۱۹۱۸۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۳ دی ۱۳۹۲
مسئول امور شهدای گمنام کمیته جست‌وجوی مفقودین در گفت‌وگو با فارس گفت: تدفین شهدای گمنام در بوستان فدک شهرداری منطقه ۸ به دلیل عدم موافقت شهرداری این منطقه صورت نمی‌گیرد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، دو هفته گذشته سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین اعلام کرد: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام برای نخستین‌بار در منطقه 8 تهران با همت شهرداری این منطقه در پارک فدک تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
 
وی در ادامه اشاره کرد که با توجه به طرح‌های انجام شده، از این پس شهرداری منطقه 8 و همان منطقه نارمک مسمی به نام امام هشتم شده است و این منطقه کانون تمام فعالیت‌های فرهنگی و عمیق در حوزه فرهنگ رضوی می‌شود؛ تلاش بر این است که مردم منطقه 8 طوری برنامه‌ریزی کنند که بیشترین قرابت را به امام هشتم داشته باشند و آنهایی که امکان رفتن به مشهد مقدس را ندارند، در این منطقه ارتباط دلی را با ثامن‌الائمه(ع) برقرار کنند.
 
بنابر این گزارش، آقای رضایی مسئول امور شهدای گمنام کمیته جستجوی مفقودین در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: تدفین شهدای گمنام در بوستان فدک شهرداری منطقه هشت به دلیل عدم موافقت شهرداری این منطقه صورت نمی‌گیرد.
 
در ادامه باید افزود چون تا به حال هیچ شهید گمنامی در منطقه هشت شهرداری تهران دفن نشده‌اند، قرار بود مراسم تدفین هشت شهید گمنام به نیت امام هشتم در منطقه هشت تهران در روز شهادت امام رضا(ع) برگزار شود که طبق اعلام مسئول امور شهدای گمنام کمیته جستجوی مفقودین این برنامه کنسل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها