کد خبر: ۱۹۲۳۵۰
زمان انتشار: ۲۳:۲۶     ۰۵ دی ۱۳۹۲
شنیده‌ها درباره فیلم‌های غیرقانونی در جشنواره فجر
اکبری صحت می‌گوید که جشنواره فقط فیلم‌هایی را می‌بیند که مجوز ساخت یا پروانه نمایش دارند و چیزی غیر از این در لیست هیئت بازبینی ما دیده نشد.

 

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، در روزهایی که به 30 آذر آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر نزدیک می شدیم شنیده هایی مبنی بر حضور برخی فیلم های بدون مجوز ساخت در جشنواره امسال به گوش می رسید. یک تعداد از فیلم‌هایی که از سال قبل باقی مانده مثل «مهمونی کامی» به کارگردانی علی احمدزاده، «گس» به کارگردانی کیارش اسدزاده «قصه ها»‌ به کارگردانی رخشان بنی اعتماد که این مورد اخیر عنوان می شود پروانه ساخت ویدئویی دارد و تعدادی نیز فیلم های جدیدی است که طبق شنیده ها فاقد پروانه ساخت است.

این خبرها در حالی بود که آمار رسمی فیلم های بازبینی شده توسط هیئت انتخاب این دوره از جشنواره اعلام شد.

در همین راستا جلیل اکبری صحت مدیر ارتباطات سی و دومین جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس عنوان کرد:‌ جشنواره فقط فیلم هایی را می بیند که مجوز ساخت یا پروانه نمایش دارند و چیزی غیر از این در لیست هیئت بازبینی ما دیده نشد.

این تنها توضیحی بود که ما از مسئولین جشنواره شنیدیم و حالا باید تا اعلام نهایی اسامی فیلم های بازبینی شده و راه یافته به بخش مسابقه صبر کنیم تا دقیقا متوجه منظور مدیران فجر از برخی مجوزها و فیلم های مجاز بشویم. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها