کد خبر: ۱۹۲۹۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۰۷ دی ۱۳۹۲
ستاره خط حمله تيم ملي ايتاليا ادعا کرد در جريان رقابت‌هاي جام جهاني سال آينده در برزيل بيشترين تعداد گل را به ثمر مي‌رساند و کفش طلاي رقابت‌ها را از آن خود خواهد کرد.
ماريو بالوتلي، مهاجم 23 ساله تيم ميلان ادعا کرد از هم‌اکنون خود را براي دريافت کفش طلاي آديداس به عنوان برترين گلزن جام جهاني 2014 برزيل آماده کرده است.

به گزارش تسنيم، تيم ملي ايتاليا در جام جهاني سال آينده در گروهي بسيار سخت با تيم‌‌هاي ملي انگليس، ايتاليا، اروگوئه و کاستاريکا هم‌گروه شده است، گروهي که ممکن سرنوشت جام جهاني 2010 را براي آتزوري تکرار کند و اين تيم را حتي در رسيدن به مرحله حذفي ناکام بگذارد. با اين حال بالوتلي اطمينان دارد که آقاي گل جام جهاني مي‌شود.

بالوتلي با معرفي کريستيانو رونالدو به عنوان اصلي‌ترين رقيب خود در جام جهاني براي تصاحب کفش طلا، ادعا کرد لوئيز سوارز و هم‌تيمي‌هايش در تيم ملي اروگوئه نمي‌توانند تهديدي جدي براي آتزوري در مسير صعود از گروه D محسوب شوند.

بالوتلي در گفت‌وگو با نشريه سان انگليس اظهار داشت: در سال گذشته تنها کريستيانو رونالدو توانست از من بهتر بازي کند و اميدوارم که در برزيل از او پيشي بگيرم.

وي افزود: من اطمينان دارم که نه تنها در گروه D بيشترين گل را به ثمر مي‌رسانم بلکه در جام جهاني هم آقاي گل خواهم شد.

ادعاي بالوتلي براي تبديل شدن به برترين گلزن جام جهاني 2014 در شرايطي است که او در فصل جاري عملکرد چندان جالبي در ترکيب ميلان نداشته و کاهش شمار گل‌‌هايش از دلايل بحران روسونري بوده است. او در اين فصل در 12 بازي که براي ميلان در سري A به ميدان رفته است 6 گل به ثمر رسانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها