کد خبر: ۱۹۳۳۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
598: عضو هیات ريیسه فراکسیون مدیریت شهری مجلس در مورد ایجاد حسایت‌های بی‌مورد در خصوص سرو نوع خاص بستنی در رستوران برج میلاد گفت: ایجاد حساسیت‌های بی‌مورد بدون توجه به موقعیت پایتخت مانع از سرمایه‌گذاری‌های کلان در سطح شهر خواهد شد.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس در رابطه با موضوع سرو بستنی طلا در برج میلاد به «دنیای اقتصاد» گفت: در تمام دنیا کشورها متناسب با توان اقتصادی مردم شان امکانات و شرایط لازم را برای آنها فراهم می‌کنند، اما انتخاب نوع آنها بر عهده خود مشتری است.
او اظهار کرد: مالکیت سازه برج میلاد متعلق به شهرداری است که ساخت آن برای شهرداری هزینه‌های هنگفتی را در بر داشته است، طبیعی است که شهرداری باید هزینه‌های آن را از طریق سرمایه گذاری‌های داخلی یا خارجی بازگرداند. علاوه بر این با توجه به موقعیت گردشگری برج میلاد و هویتی که این برج برای پایتخت به وجود آورده است، باید شهرداری بتواند موقعیت‌هایی را ایجاد کند تا بتواند این سرمایه‌ها را برگرداند.
وي ادامه داد: در این برج نیز وقتی رستوران به اجاره بخش خصوصی درمی‌آید چون سقف اجاره آن در مقایسه با رستوران معمولی دیگر بالاتر است، قطعا نرخ غذاهایی که در آن عرضه می‌شود نیز بالاتر است، اما مسلما انتخاب این نوع رستوران برای خانواده‌ها به عهده خود شهروندان است و شهروندان می‌توانند به جای انتخاب چنین رستورانی یک رستوران معمولی را انتخاب کنند.
او افزود: در تمام دنیا افراد متناسب با توان اقتصادی خودشان انتخاب می‌کنند. مسلما در شهری که رستوران ویژه با چنین قیمت‌هایی وجود دارد رستوران‌های معمولی نیز وجود دارد که افراد می‌توانند متناسب با توان اقتصادی خود آن را انتخاب کنند.
وي تصریح کرد: اما این‌گونه حساسیت ایجاد کردن در این ارتباط کاملا بی‌معنی و بی‌مورد است، چرا که ما باید متناسب با شرایط همه افراد امکاناتی را فراهم کنیم مثل اینکه در شهر تهران هم هتل پنج ستاره وجود دارد هم مسافرخانه‌های کوچک، اما نمی‌توان به واسطه وجود یکی، دیگری را از بین برد. او در پایان اظهار کرد: اگر به چنین کارهایی به ویژه در پایتخت اقدام نکنیم مانع از سرمایه‌گذاری‌های خارجی و داخلی می‌شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
جناب آقای نماینده زمانی که به دنبال رای مردم هستید وبرای را ه یابی به مجلس از این حرف میزنید شما که طرفدار چنین مساله ای هستید لطفا روی رای همان کسانی این بستنی میخورد حساب کنید این همه نتیجه خون این همه شهید و جواب این همه جانباز
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها