کد خبر: ۱۹۳۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۵ شهريور ۱۳۹۰

مهر نوشت: وزیر راه و شهرسازی افزایش 14 درصدی قیمت بلیت هواپیما را به دلیل افزایش قیمت بنزین اعلام کرد و گفت: ارائه خدمات در بخش حمل و نقل هوایی به تغییر قیمت بلیت ارتباطی ندارد.

 علی نیکزاد با اشاره به اینکه در پرداخت تسهیلات مسکن مهر هیچ مشکلی وجود ندارد، اظهار داشت: سال گذشته به تمام تعهدات در این زمینه که 14 هزار میلیارد تومان بود، عمل شد. و در حال حاضر نیز عدد قابل توجهی بانک مسکن دراختیار استانها برای این امر قرارداده است و در بحث پرداخت تسهیلات مسکن مهر هیچ مشکلی نداریم.
 
نیکزاد در ادامه درباره کیفیت خدمات دهی شرکت های هواپیمایی و ارتباط آن با افزایش قیمت بلیت هواپیما گفت: افزایش 14 درصدی قیمت بلیت هواپیما به دلیل افزایش قیمت بنزین بوده است. همواره خدماتی مانند؛ ایمنی، سالم بردن پرواز، حرکت به موقع از سوی شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها به مسافران ارائه می‌شود و این خدمات ارتباطی به افزایش یا کاهش قیمت بلیت ندارد.
 
وی تصریح کرد: بنابراین ارائه خدمات به مسافران همواره در دستور کار جلسه هوایی وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشور و شرکت های هواپیمایی بوده است و این افزایش قیمت حدود 14 درصدی بلیت هم به دلیل افزایش قیمت سوخت است.
 
وزیر راه شهرسازی ادامه داد: در حال حاضر قیمت سوخت متفاوت تر از قبل در اختیار شرکتهای هواپیمایی قرار می گیرد و همچنین بحث تورم نیز در این زمینه بی تاثیر نیس،ت بنابراین دلیل افزایش قیمت بلیت هواپیما همین موارد است و ارتباطی به افزایش یا کاهش خدمات دهی شرکت های هواپیمایی ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها