کد خبر: ۱۹۳۹۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۱۱ دی ۱۳۹۲
سنگ آهن تيمي که در فصل گذشته مي‌خواست با فيروز کريمي به ليگ برتر صعود کند نه تنها اين اتفاق برايش نيفتاد بلکه اين تيم کلا از هم پاشيد.

اما نکته جالب اين بود که در برنامه 90 هفته گذشته مديرعامل اين تيم همه را به باد انتقاد گرفت و مدعي بود که فيروز کريمي براي هدف ديگري به سنگ آهن بافق آمده بود و از يکسري بازيکن مصدوم استفاده کرد و يکي از کساني که برعليه او صحبت کرده بود عباس آقايي بود، هافبک موفق سال‌هاي گذشته در پرسپوليس، پاس، سايپا و سپاهان در همين رابطه با عباس آقايي در مورد حرف‌هاي اين مديرعامل صحبت کرديم، وي به خبرنگار گل مي‌گويد:« من وقتي حرف‌هاي اين اقا را شنيدم واقعا خنده‌ام گرفت، من نمي‌دانم ايشان چرا در مورد چيزي که نمي‌داند اظهارنظر مي‌کند و وارد کاري مي‌شود که در آن توانايي ندارد. ايشان گفته که من مصدوم بودم و يک بازيکن از کار افتاده بودم که به اين تيم آمدم حالا سوال از اين آقا اين است که اگر من مصدوم و از کار افتاده بودم چطور در همان فصل قبل از اينکه به بافق بيايم 20تا بازي براي داماش در ليگ برتر انجام دادم؟ در تيم بافق هم تا توانستم تلاش کردم چرا که من اعتقاد دارم پولي که از يک باشگاه مي‌گيرم بايد حلال کنم. در اين زمينه قضاوت را به مردم مي‌سپارم.»

آقايي در ادامه مي‌گويد:« اين مديرعامل در ابتدا آرزو داشت فيروز کريمي را از نزديک ببيند و با امثال من عکس بياندازد اما متاسفانه مي‌بينيم براي خودنمايي و اينکه براي چند لحظه در تلويزيون ديده شود مي‌آييد و برعليه يک مربي موفق مثل فيروز کريمي و بازيکنان اين تيم به اشتباه سخناني را به زبان مي‌آورد که اصلا در شان فوتبال نيست. وقتي اين مديرعامل از مديريت چيزي نمي‌داند آخر و عاقبتش مي‌شود همين که ديگر هيچ اثري از تيم سنگ آهن بافق نمي‌ماند و اين تيم را نابود مي‌کند. اين آقا اگر عرضه داشت با يک مديريت درست و بودجه که کارخانه در اختيار اين اقا قرار داده بود و حمايت مردم خونگرم بافق مي‌توانست به مراتب با اين تيم موفق‌تر عمل کند. در واقع اگر سنگ آهن بافق امروز بعد از آن همه هزينه جايي در فوتبال ايران ندارد و به کل نابود شده است. به خاطر مديريت غلط و ناتواني اين آقاست.»

عباس آقايي در پايان مي‌گويد:« من از اين تيم طلبکارم و تا آخر هم پي‌گير شکايتم از اين تيم مي‌شوم تا به پولم برسم. در ضمن من مي‌توانستم حداقل تا 2 سال ديگر در سطح اول اين فوتبال حضور داشته باشم اما به خاطر همين تيم مصدوم شدم و در يکي از بازي‌هايي که براي اين تيم انجام دادم از ناحيه رباط صليبي دچار آسيب‌ديدگي شدم و پس از آن هم طي مشورتي که با دکتر کيهاني کردم به اين نتيجه رسيدم که ديگر نبايد فوتبال بازي کنم چرا که اين مصدوميت خيلي شديد بود. متاسفانه اگر افراد در سر جاي درست خودشان قرار بگيرند هيچ وقت اين مشکلات به وجود نمي آيد و تيم خوبي مثل بافق به اين روز دچار نمي‌شود.»



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها