کد خبر: ۱۹۴۹۷۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۲     ۱۵ دی ۱۳۹۲
محمود شهبازی کارگردان مستند «پرواز صبح یکشنبه» از اکران این مستند در دومین روز از جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد و گفت: اسنادی که در این فیلم به نمایش گذاشته می‌شود تا به حال به نمایش درنیامده است.

محمود شهبازی مستندساز در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره مستند «پرواز صبح یکشنبه» که عصر امروز قرار است برای اولین بار در سینما فلسطین به نمایش در بیاید، توضیح داد: این مستند یک مستند 62 دقیقه‌ای است که به پرواز 655 ایران‌ایر که سال 67 توسط ناوهای آمریکایی منهدم شد و مسافران آن به شهادت رسیدند، می‌پردازد.

وی افزود: این فیلم بازسازی چگونگی رخ دادن این حادثه است و در واقع بحث جنگ نفتکش‌ها و ... را به تصویر می‌کشد.

شهبازی درباره مراحل فنی و تحقیق و نگارش این مستند نیز عنوان کرد: مراحل تحقیق و پژوهش این مستند دو سال و نیم به طول انجامید که در واقع ما اواخر سال 89 این کار را آغاز کردیم و در روزهای ابتدایی سال 92 آن را به سرانجام رساندیم.

این مستندساز تاکید کرد: اسنادی که در این فیلم به نمایش گذاشته می‌شود تا به حال به نمایش در نیامده چون افرادی که در این مستند با آن‌ها صحبت کردیم در واقع شاهدان عینی این حادثه بودند.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، مستند «پرواز صبح یکشنبه» به کارگردانی محمود شهبازی عصر امروز برای اولین بار و در چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار از ساعت 18 در سینما فلسطین به نمایش در می‌آید.

گزارش فارس حاکی است، عوامل مستند «پرواز صبح یکشنبه» عبارتند از: محمود شهبازی نویسنده و کارگردان، رهبر امان‌داری مدیر تصویربرداری، محراب بهرامی صدابردار، شهاب آب روشن تدوین، سرمایه‌گذار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها