کد خبر: ۱۹۵۰۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۵ دی ۱۳۹۲
وزیر اطلاعات با اشاره به علت فیلتر شدن سایت شخصی علی مطهری نیز گفت: فیلتر این سایت به ما مربوط نیست.
به گزارش 598 به نقل از تسنیم، محمود علوی وزیر اطلاعات عصر امروز یکشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت علی‌اکبر پرورش در پاسخ به سوالی در خصوص احضار وی به مجلس شورای اسلامی به دلیل دیدار هیئت پارلمانی اروپایی با نسرین ستوده و جعفر پناهی گفت: از من در این باره سوالی نشده است و در این خصوص به مجلس احضار نشده‌ام.

وی در خصوص علت فیلتر شدن سایت شخصی علی مطهری نیز گفت: فیلتر این سایت به ما مربوط نیست.

 وزیر اطلاعات در مورد تعامل دولت و مجلس گفت: تعامل دولت و مجلس خوب است و اگر سوالی شود، وزرا بدون هیچ مشکلی پاسخ می‌دهند.

وی افزود: یک موردی که این سوال‌ها دارد، این است که وقت وزراء گرفته می‌شود و فرصت ساماندهی و رسیدگی به امور مردم گرفته می‌شود.البته اگر تعداد سوالات زیاد باشد، نمی‌توانیم کار وزارتخانه را سر و سامان داده و به کار مردم رسیدگی کنیم.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا وزارت اطلاعات در نامه‌ای که رئیس جمهور به جهانگیری برای مقابله با ویژه‌خواران ارسال کرده اقداماتی انجام داده یا خیر، گفت: این یک امر طبیعی است.

وی در بخش دیگری از سخنان در خصوص موضع وزیر اطلاعات در خصوص مرگ ماجد الماجد گفت: ما اطلاع خاصی نداریم، اما مرگ مشکوکی بود.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا دیداری با سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور سابق داشته است، افزود: خیر؛ بنده نه با سیدمحمد خاتمی و نه سیداحمد خاتمی دیدار کردم. البته روز گذشته با سیداحمد خاتمی صحبت تلفنی داشتم.

وی در مورد جنایت تکفیری‌ها در منطقه و اقدامات تروریستی که آنها مرتکب می‌شوند گفت: خطایی که غربی‌ها کردند و فکر کردند که  با ترور می‌توانند منافع جمهوری اسلامی ایران را تهدید کنند، دامن خود آنها را گرفته است و عملا به این نتیجه رسیده‌اند که باید با اراده جهانی برای مقابله با تهدید تروریسم جهانی و این پدیده ضدبشری و شوم مقابله کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها