کد خبر: ۱۹۵۱۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۱۶ دی ۱۳۹۲
سرمربي بارسلونا پس از پيروزي پر گل مقابل الچه تاکيد کرد در اين برهه از فصل يک اشتباه کوچک مي‌تواند آنها را از کورس قهرماني عقب بيندازد.

بارسلونا هفته هجدهم لاليگا را نيز با پيروزي چهار بر صفر مقابل الچه به پايان برد.

الکسيس سانچس 7، 63 و 69 هت تريک کرد و پدرو رودريگس نيز در دقيقه 16 ديگر گل بارسلونا را زد. ژاوي هرناندس هم در دقيقه 49 يک ضربه پنالتي را براي تيمش از دست داد.

کاتالان‌ها با اين سه امتياز، شمار امتيازهاي خود را به 49 رساندند تا بار ديگر به دليل تفاضل گل به صدر جدول بازگردند. الچه نيز با 17 امتياز همچنان شانزدهم است.

جراردو مارتينو در مورد اين ديدار گفت: از نتيجه راضي هستم. درست است که در نيمه نخست موقعيت‌هاي گل زيادي روي دروازه حريف نداشتيم اما اجازه هيچ کاري را هم به الچه نداديم. وقتي تيمي تهاجمي بازي مي‌کند و قدرت زيادي هم در خط مياني داشته باشد، مربي مجبور است بيشتر به بخش‌هاي آسيب پذير تيمش اهميت دهد اما تيم من در اين ديدار حتي در خط دفاعي هم عالي کار کرد. نيمه دوم هم به شکل کامل کنترل بازي را در اختيار داشتيم. در فرم بسيار خوبي قرار داريم اما راهي طولاني تا پايان فصل پيش روي‌مان قرار دارد. يک اشتباه کوچک در يک ديدار مي‌تواند شما را از کورس قهرماني عقب بيندازد.

مارتينو در ادامه به صحبت در مورد ليونل مسي پرداخت و از بازگشت او به تمرين‌ها ابراز خوشحالي کرد. وي در اين خصوص هم گفت: شرايط خوبي دارد و از نظر فيزيکي و روحي بسيار خوب است. چه بازي کند و چه بيرون از ميدان حضور داشته باشد، بازگشت او به تمرين‌ها براي ما خوب است. او بايد به اين ذهنيت برسد که حضورش در ميدان برايش ضرري ندارد. تا زماني که مسي به اين حس نرسد، او را به زمين نمي‌فرستيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها