کد خبر: ۱۹۵۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
پس از آغاز عملیات پاکسازی مناطق مرزی غرب کشور توسط سپاه پاسداران از لوث وجود گروهک تروریستی پژاک موج جدید حمایت رسانه های غربی از این گروهک تروریستی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ bbcعربی،رادیو bbc  و نیز رادیو فردا از جمله رسانه هایی بودند که در این مدت سعی کردند تا به گروهک پژاک ماهیت سیاسی بدهند و فعالیت های سپاه را مخدوش کنند.

پس از فرصت یک ماهه سپاه به گروهک پژاک برای فاصله گرفتن از مرز های غربی کشور و حمله اخیر سپاه پاسداران به مواضع این گروهک در داخل کشور و نقاط صفر مرزی،رادیو bbc اولین رسانه ای بود که پژاک را حزب سیاسی کردستان آزاد خواند و سعی کرد پاکسازی مناطق غربی از این گروهک را موضع گیری و حمله نظامی جمهوری اسلامی به اپوزوسیون خود نشان دهد.

البته bbcکه سابقه گفت و گو و مراودت با ریگی سرکرده معدوم گروهک تروریستی جندالشیطان در زمان انتخابات 88را داشت،بعلت عقب افتادن دولت انگلیس از فرانسه در ماجرای سهم خواهی از منابع نفتی لیبی ادامه سیاهنمایی علیه مبارزه با گروهک تروریستی پژاک را به رادیو فردا سپرد.

رادیو فردا-رسانه وابسته به سیا و پنتاگون-پا را فراتر از bbc گذاشت و باخبرسازی های دروغ مبنی بر حمله سپاه به استان سلیمانیه عراق سعی کرد تا سپاه را محکوم کند که البته در این بین حتی خود bbc عربی این خبر را تکذیب کرد.

نکته حائز اهمیت آنکه رادیو فردا همواره برای اخبار خود در خصوص پاکسازی مناطق غربی ایران از وجود گروهک تروریستی پژاک منابع و مقامات عراقی را نام می برد که هیچگاه حاضر نبودند نامشان فاش شود.گفتنی است پس از این تناقض های رسانه ای و اخباری که علیه عملیات سپاه پاسداران انجام شد،این خط خبری یعنی سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص مبارزه با پژاک از صدر اخبار رسانه های وابسته به دولت انگلیس و آمریکا محو شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها