کد خبر: ۱۹۶۲۷۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۲۰ دی ۱۳۹۲
مهاجم اروگوئه‌اي ليورپول و سرمربي شيليايي منچسترسيتي به عنوان برترين‌هاي فوتبال جزيره در آخرين ماه از سال ميلادي گذشته معرفي شدند.
 لوئيز سوارز، مهاجم اروگوئه‌اي ليورپول که در ماه گذشته براي قرمزپوشان مرسي‌سايد 10 گل به ثمر رساند به عنوان بهترين بازيکن ليگ برتر انگليس در ماه دسامبر معرفي شد. اگرچه ليورپول در ابتدا و انتهاي ماه گذشته برابر تيم‌هاي هال سيتي، منچسترسيتي و چلسي تن به شکست داد اما آقاي گل فصل جاري ليگ برتر باز هم توانست عنوان بهترين بازيکن آخرين ماه از سال 2013 را  از آن خود کند.

به گزارش تسنيم، سوارز از 10 گلي که در ماه دسامبر به ثمر رساند به تنهايي 4 گل را در بازي ليورپول و نورويچ سيتي زد. او پس از آن به هر کدام از تيم‌هاي وستهام، تاتنهام و نورويچ 2 گل ديگر زد که گل‌هايش در وايت هارت لين نقشي پررنگ در اخراج آندره ويلاس بواس، سرمربي پرتغالي پيشين تاتنهام داشت. به لطف گل‌هاي سوارز، ليورپول توانست در روز کريسمس به صدر جدول رده‌بندي ليگ برتر صعود کند، اگرچه مردان راجرز در روز پاياني سال 2013 به رده پنجم سقوط کردند.

در همين حال مانوئل پيگريني، سرمربي شيليايي منچسترسيتي که تيمش در کل ماه دسامبر شکست نخورد، به عنوان سرمربي ماه ليگ برتر معرفي شد. مردان پيگريني در 7 بازي که در ماه دسامبر انجام دادند، 6 پيروزي کسب کردند. ساوتهمپتون تنها تيمي بود که سيتي در ماه گذشته نتوانست آن را شکست دهد و آبي‌پوشان شهر منچستر را با تساوي يک بر يک متوقف کرد.

منچسترسيتي در حال حاضر تنها با يک امتياز اختلاف نسبت به آرسنال در رده دوم جدول رده‌بندي ليگ برتر انگليس قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها