کد خبر: ۱۹۶۶۳۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۲     ۲۱ دی ۱۳۹۲
نامزدهای پنج فانوس بلورین بخش داستانی چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام شدند که در این بین «لکه» بیشترین شانس برای گرفتن فانوس بلورین داستانی را داراست.
 به گزارش خبرگزاری فارس، در بخش فیلم داستانی جشنواره مردمی عمار که ناصرهاشم‌زاده، جهانگیر الماسی، احمد نجفی، ابولقاسم طالبی و مجید شاه‌حسینی به عنوان هیئت داوران این بخش داستانی اعلام شده‌اند از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه، نامزدهای بخش داستانی را برگزیدند.

بر اساس این گزارش در بخش فیلم داستانی کوتاه از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره فیلم‌های کوتاه «درختان حماسی»، «کرایه‌ها آماده»، «شربت سینه»، «شرق بهشت»، «تکلیف»، «گل پا»، «چند قدم مانده»، «رسید» و «حق الناس» به عنوان نامزدهای بخش فیلم کوتاه معرفی شدند.

همچنین در بخش فیلم داستانی نیمه بلند هیئت داوران فیلم‌های «لکه»، «روبه قبله»، «الفبای روشن»، «یک روز دیرتر» و «ضربدر، مربع، دایره» را به عنوان نامزدهای این بخش معرفی کردند.

در بخش بهترین فیلمنامه نیز از میان آثار رسیده به دبیرخانه فیلمنامه‌های «ضربدر، مربع، دایره»، «رو به قبله» و «لکه» به عنوان نامزدهای بخش فیلمنامه معرفی شدند.

هیات داوران در بخش دستاورد فنی و هنری نیز فیلم «لکه» و «یک روز دیرتر» را به عنوان نامزدهای بخش دستاورد فنی و هنری معرفی نمودند.

در بخش فیلم داستانی بلند نیز هیئت داوران از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار فیلم‌های «فرشتگان قصاب»، «ریسمانی نزدیک‌تر از رگ»، «موج منفی»، «بزرگمرد کوچک»، «آبی عمیق»، «خاک و مرجان»، «مرزنشینان» و «روز خدا» را به عنوان نامزدهای این بخش معرفی نمودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها