کد خبر: ۱۹۶۸۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۲۲ دی ۱۳۹۲
جالب اینکه اصرار بیش از حد اصلاح طلبان برای ترویج دیدگاه این روزهایشان مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا برای هر دردی دواست، همزمان شده است با انتشار دیدگاه یک موعظه گر مسیحی مبنی بر اینکه خوردن چمن برای هر دردی حتی درد دوری از خدا، دوا می باشد!
این روزها که موج اعتراضات مردمی نسبت به کرنش بیش از حد  برخی مسئولین در قبال غرب و آمریکاییها افزایش یافته است، رسانه های اصلاح طلب همواره سعی دارند تا از بی نیازی به غنی سازی در داخل سخن بگویند و از طرفی از نیاز شدید به مذاکره با آمریکا قلم فرسایی کنند و از طرفی یک موعظه گر مسیحی نیز از نیاز شدید انسانها به خوردن چمن برای نزدیکی بیشتر به خدا می گوید!
 
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، اصلاح طلبان مذاکره با آمریکا را برای هر دردی دوا می دانند حتی اگر بارها دولت منحوس آمریکا کارشکنی کرده باشد و دستش به خون بسیاری از مردم و اندیشمندان این کشور آغشته باشد.
 
جالب اینکه اصرار بیش از حد اصلاح طلبان برای ترویج دیدگاه این روزهایشان مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا برای هر دردی دواست، همزمان شده است با انتشار دیدگاه یک موعظه گر مسیحی مبنی بر اینکه خوردن چمن برای هر دردی حتی درد دوری از خدا، دوا می باشد!
 
 
یک موعظه گر مسیحی در آفریقای جنوبی به شنوندگان و هواداران خود توصیه می کند که چمن بخورند تا به خدا نزدیکتر شوند. او معتقد است که انسان می تواند هر چیزی را بخورد. انتشار خبر و تصاویر چمن خوری پیروان او در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشته و اعتراضات بسیاری برانگیخته است.
 
 
این در حالی است که برخی هواداران او هم می گویند که پس از خوردن چمن، قدرتشان بیشتر شده یا مریضی اشان برطرف شده است. در مقابل، برخی افراد که هیچ تعصبی به حمایت از آن موعظه گر مسیحی نداشتند تنها از مریضی و سردردهایشان و استفراغهای مکررش بخاطر خوردن چمن می گویند.
 
 
 
 برگردیم به داخل، رسانه های اصلاح طلب موج امیدآفرینی از مذاکرات با آمریکا را از همان ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم کلید زدند و مکررا این خط را رفتند تا جایی که برای رفع خستگی و ایجاد امید بیشتر بعضا چاپ دوم روزنامه شان را در یک روز هم منتشر کردند.
 
 
اما بعد از این همه هیاهو برای یک به اصطلاح توافق، آمریکا مجددا تحریمها را ادامه داد تا اثبات کند چمن کاخ سفید هیچ گاه کسی را نه تنها به خدا بلکه به نان یک وعده هم نرسانده است از همین رو برخی رسانه های اصلاح طلب که استفراغ دینا از این همه فریبکاری آمریکا را مشاهده کردند، باز هم نخواستند این موضوع را مثل تمامی ملت ایران باور کنند بنابراین از سرناچاری و اصرار بر دیدگاه انحرافی خود، تنها بعد از اندک اعتراضی به این اقدام آمریکا، مجددا برای امید آفرینی از قول آقای هاشمی اعلام کردند که کری گفته جبران می کنیم!
 
 
 
حال باید نظاره گر بود که آیا در آینده همچنان رسانه های اصلاح طلب از مذاکره با آمریکا علی رغم جنایات، کارشکنی های متعدد و بی تعهدیهای روشنتر از روزشان حمایت خواهند کرد یا همچنان چمن کاخ سفید را دوای هر دردی می دانند و منتظر جبران کردنهای کری و فری می مانند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها