کد خبر: ۱۹۶۹۳۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۲۲ دی ۱۳۹۲
پس از حرف و حديث‌هاي فراوان، کميته انضباطي فدراسيون فوتبال راي پرونده محسن قهرماني را اعلام کرد اما مسئولان باشگاه پرسپوليس به اين موضوع اعتراض کردند.

در اين زمينه حسين قدوسي، مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس به فارس گفت: ما همواره احترام به کميته انضباطي و فوتبال ايران را در دستور کار خود داريم اما راي صادره در خصوص پرونده محسن قهرماني چه دردي از باشگاه پرسپوليس دوا مي‌کند؟

وي افزود: سه امتياز حساس باشگاه پرسپوليس با لطف آقاي داور از بين رفت. بازيکن ما کارت قرمز گرفت و يک پنالتي به سود حريف اعلام شد. البته بعدا کارت قرمز بازيکن ما زرد شد ولي باز هم فايده‌اي نداشت چون حسيني سه کارته شد و يک بازي حساس را از دست داد.

قدوسي ادامه داد: بهتر است سر باشگاه پرسپوليس منت نگذاريد که بازيکن ما را بخشيده‌ايد. براي ما فرقي نداشت حسيني کارت قرمز بگيرد يا زرد چون بازي بعدي را در هر صورت از دست مي‌داد. آيا با اين احکام سه امتياز ما برمي‌گردد؟

وي افزود: خدا پدر و مادر دايي و رويانيان را بيامرزد که مشکل کوچکي از فوتبال را به اطلاع مسئولان رساندند اما بازي فولاد، تراکتور و نفت چه مي‌شود؟ ما معتقديم که باز هم بابت اعتراضمان به داور بازي اشتباه مي‌کنيم. آقايان در سه بازي کمر تيم ما را شکستند پس امتيازهاي ما کجا مي‌رود و آيا انصاف است که با پرسپوليس اينطور برخورد کرد.

قدوسي در پاسخ به سوالي که آيا از راي صادره خوشحاليد يا ناراحت گفت: چرا بايد از اين حکم خوشحال باشيم؟ امتيازهايمان چه مي‌شود؟ نکته جالب اين است که درباره اين پرونده علي دايي دو جلسه محروم شد آن هم به خاطر شکايت باشگاه پرسپوليس که او تبرئه شد و متوجه شدند اشتباه کردند ولي امروز باز هم مي‌بينيد که به دايي تذکر دادند. چند بار براي يک مربي در يک پرونده حکم صادر مي‌شود؟ بد نيست ما هم اين موضوع را بدانيم چون آقايان با اين کارها تمرکز دايي را به هم ريختند و ما هم حالا بايد جوابگوي ايشان باشيم اما مطمئن باشيد سرمربي تيم ما در دربي با قدرت کار خود را انجام خواهد داد و به هيچ عنوان به اين مسائل توجه نمي‌کند.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در ادامه صحبت‌هايش يادآور شد: پورعلي گنجي بازيکن نفت در بازي با ما بايد محروم مي‌شد اما تازه حکم بازيکن نفت را صادر کرده‌اند پس چرا براي صادقيان حکم آني صادر شد؟ اين سوال ديگر ما است چون هواداران از ما مي‌خواهند مسائل را پيگيري کنيم. صادقيان يک شبه محروم شد اما بازيکن حريف 3 تا 4 روز طول کشيد تا حکمش صادر شود. ما هرگز نسبت به اين حکم خوشحال نيستيم و اين نظر باشگاه پرسپوليس است ولي از اين بابت خوشحاليم که دايي و رويانيان باعث شدند خيلي از پشت صحنه‌هاي فوتبال نمايان شود. تا کنون شايد کسي جرات نداشت اين حرف‌ها را بزند اما دايي و رويانيان خيلي شفاف حرف‌هايشان را زدند و تا آخر ايستادند. اين هم نتيجه حرف‌هايشان است ولي باز هم نمي دانيم ما بايد 3 امتيازمان را چطور پس بگيريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها