کد خبر: ۱۹۷۲۸۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۲۳ دی ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: هزينه‌هاي زيادي در مورد پرونده قهرماني داديم و به نظرم ايشان بايد بيشتر محروم مي‌شد.
محمد رويانيان ابتدا در خصوص شهرآورد هفتاد و هشتم گفت: تيم ما کاملاً آماده برگزاري يک بازي خوب و کسب سه امتياز است. اگر ستاد منشور اخلاقي، کميته داوران، دپارتمان داوران، سخنگوي‌هاي سازمان ليگ و فوتبال ايران اجازه بدهند که در زمين بازي نتيجه مشخص شود ما برنده‌ايم.

به گزارش فارس،وي افزود: البته ما به آقاي فتح‌الله‌زاده و استقلال احترام مي‌گذاريم و خداي‌ناکرده قصد بي‌احترامي به اين تيم را نداريم اما مجبوريم که اين بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم.

رويانيان درباره پرونده محسن قهرماني و اعتراض دايي به اين پرونده نيز گفت: ما هزينه‌هاي زيادي بابت اين پرونده داديم، پس چطور بايد‌ آنها جبران شود. علي‌رغم احترامي که براي همه داوران قائلم اما به نظرم قهرماني بايد بيشتر محروم مي‌شد به همين دليل از کميته استيناف خواهش مي‌کنيم تا در رسيدگي‌اش به اين پرونده دقت بيشتري کند تا باعث شود فوتبال ما به راه راست هدايت شود.

رويانيان درباره پيشنهاد به بازيکنان پرسپوليس نيز گفت: راستش را بخواهيد 3-4 بازيکن ما از کشورهايي مثل پرتغال، روسيه و يک کشور عربي و يکي دو جاي ديگر پيشنهاد دارند اما همه چيز را به آخر فصل موکول کردم. بازيکنان من اروپايي هستند مثل بازيکنان قديمي‌مان؛ مثل علي دايي، علي کريمي، مهدي مهدوي‌کيا، وحيد هاشميان و خيلي ديگر که به اروپا رفتند. بازيکنان ما نگاه اروپايي دارند و به همين دليل مطمئن باشيد آنها را هرگز ساده از دست نمي‌دهيم. انشالله امسال در پرسپوليس به هدفشان برسند و مطمئن باشيد بازيکنان ما جايي مي‌روند که همه لذت ببرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها