کد خبر: ۱۹۷۴۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۲۴ دی ۱۳۹۲
«سینمای ۹۹ درصدی»
یکی از بارزه‌های جشنواره مردمی فیلم عمار که چهارمین دوره آن به کار خود پایان داد، اکران‌های مردمی آن است. مستند «سینمای 99 درصدی» همه چیز درباره اکران‌های مردمی جشنواره عمار و پاسخی بر همه چرایی‌ها و شبهه‌ها درباره مردمی بودن جشنواره عمار را به تصویر کشیده است.
به گزارش سرویس صوت و فیلم پایگاه 598 ، یکی از بارزه‌های جشنواره مردمی فیلم عمار که چهارمین دوره آن به کار خود پایان داد، اکران‌های مردمی آن است.

روستای «معزآباد» در استان فارس یکی از این مهمترین مراکز اکران مردمی این جشنواره است که در سال گذشته اتفاقی جالب در آن افتاده است؛ اتفاقی که همه بدیهیات سینمای ایران مبنی بر مخاطب نداشتن سینمای انقلاب را بر هم زده است.

مستند «سینمای ۹۹ درصدی» کاری از «توریج کلانتری» این مسئله را به زیبایی بررسی و مطرح کرده است؛ کاری که می‌تواند پاسخی باشد بر همه چرایی‌ها و شبهه‌ها درباره مردمی بودن جشنواره عمار.

این مستند که به همه اکران‌کنندگان جشنواره مردمی عمار تقدیم شده، به تهیه‌کنندگی «سیدجمال عودسیمین»، تصویربرداری «مسعود کارگر»، صدابرداری «علیرضا صدرالدینی»، تدوین «تورج کلانتری» و «مسعود کارگر» در «موسسه فرهنگی هنری نجوای زلال هنر» تهیه شده است.

این فیلم مستند را به صورت کامل در زیر می‌توانید ببینید.

لينك دانلود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها