کد خبر: ۱۹۷۹۲۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۷     ۲۵ دی ۱۳۹۲
سرمربي سابق گسترش فولاد از هواداران تراکتورسازي‌ خواست با حمايت از مجيد جلالي، حاشيه‌هاي اطراف اين تيم را دور کنند.
رسول خطيبي درباره شايعات حضورش در تراکتورسازي گفت: من هيچ مذاکره‌اي با تراکتورسازي نداشتم و در اين وضعيت اصلا صلاح نمي‌دانم که اين شايعات مطرح شود چرا که تراکتورسازي بيش از هر چيزي به آرامش نياز دارد. اين روزها مهم‌ترين چيز در اين تيم حفظ آرامش است و بايد تلاش شود که نظم به اين تيم بازگردد. آقاي جلالي در حال حاضر در اين تيم فعاليت دارد و به نظرم مطرح کردن نام من و ديگران در اين مقطع به نفع اين تيم نيست. نه تنها من بلکه همه جامعه فوتبال آذربايجان و هواداران آگاه بايد از اين تيم حمايت کنند تا حواشي از اين تيم دور شود و تراکتورسازي بار ديگر به جمع مدعيان برگردد.

به نقل از ايسنا، او افزود: هرچه حواشي پيرامون تراکتورسازي بيشتر شود سرخ‌آبي‌هاي پايتخت و ساير مدعيان استفاده بيشتري مي‌برند و خود را بيشتر از قبل به قهرماني نزديک‌تر مي‌کنند. تراکتورسازي به جمع‌آوري امتياز در بازي‌هاي پيش رو نياز مبرمي دارد و همه بايد بدانيم که قهرماني تيم از همه چيز مهم‌تر است. جلالي و هر اسم ديگري نبايد مهم باشد. مهم‌ترين مسئله کسب سهميه آسيايي و قهرماني در يکي از جام‌هاي پيش روست. امسال دومين سال آسيايي تراکتورسازي است و بايد همه تلاش‌مان را بکنيم تا از گروه‌مان صعود کنيم تا افتخارات تراکتورسازي بيشتر از قبل شود.

سرمربي جوان و سابق گسترش فولاد ادامه داد: ما دل‌مان براي تراکتورسازي و فوتبال آذربايجان مي‌سوزد. قهرماني اين تيم مهم‌تر از اسم‌هاست و تراکتورسازي خانه هيچ کس نيست. سند اين تيم به نام هيچ کسي زده نشده است و به قول هيات مديره اين باشگاه، تراکتورسازي متعلق به مردم آذربايجان است. بايد مديران استاني در کنار مردم از اين تيم حمايت کنند. من اعتقاد دارم تراکتورسازي مي‌تواند با پيروزي جلوي صبا به جمع مدعيان بازگردد. در اين ميان هواداران بايد با حمايت قاطع از پرشورترين تيم کشور، اولين قهرماني براي اين تيم را براي فوتبال آذربايجان و تراکتورسازي رقم بزنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها