کد خبر: ۱۹۸۰۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۶ دی ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه استقلال گفت:اگر شادمان نمي کنند نمک روي زخممان نپاشند.

علي فتح الله زاده در حاشيه تمرين روز پنجشنبه استقلال درباره حضور محمد رويانيان در تمرين آبي ها عنوان کرد:مگر بد است که ما باعث شويم که شما رسانه ها فيلم بگيريد و بازارتان داغ شود.

به گزارش اوج نيوز،وي ادامه داد:اگر کري مي خوانيم چون دوست داريم هيجان بيايد.سردار شخصيت برجسته اي است.ما هم به نوبه خودمان سعي کرديم کارهايي در اين سالها بکنيم.البته اگر کري نباشد فوتبال به درد نمي خورد.در تئاتر هر چه سکوت کنيد بهتر است اما در استاديوم اينطور نيست و هر چقدر داد بزنيم بهتر است.حالا يک مطلبي نوشته شده است و وقتي قطره اي به دريا تبديل مي شود لازم است دوستان به ما فرصت بدهند تا اصلاح کنيم.هر کسي مي تواند اشتباه کند و ما هم عاري از اشتباه نيستيم.

مديرعامل استقلال درباره انتشار مطلبي در يکي از روزنامه ها گفت:اين مقاله را وقتي صبح امروز خواندم خيلي ناراحت شدم.وقتي قلم دست من بود اين آقا به دنيا که مطلب را نوشته به دنيا نيامده بود.ما از بيت المال چه گرفتيم؟همين ديشب چون پول کم آمده بود سند گذاشتم و چک شخصي دادم و شبانه 500 ميليون از دوستان قلعه نوعي گرفتيم.

وي افزود:از آقاي روجاني تقاضا مي کنم به اين مساله رسيدگي کند که چطور در روزنامه دولت اينطوري ما را مي زنند.اصلا پس از دربي ما را بردارند.استقلال چيزي براي ما ندارد.يک روز مي نويسند قرارداد ترکمنچاي،چرا ما را اين قدر اذيت مي کنند؟ما که بايد مردم را شاد کنيم اينطور برخوردي مي کنند.من اگر وزير ورزش بگويد پس از بازي با پرسپوليس مي روم.حرفم اين است اگر شادمان نمي کنند نمک روي زخممان نپاشند.

فتح الله زاده تاکيد کرد:اين کمپ 200 ميليارد مي ارزد.فردا بايد بازي کنيم و اين روحيه ماست.هواداران تنهايمان نگذارند تا اينها ببينند ما هوادار داريم.تا به امروز 13 ميليارد و شصصد ميليون خرج کردم ويک ميليارد از دولت گرفتم.بعد بايد توهين بشنوم؟

وي درباره اينکه رويانيان گفته است پرسپوليس برنده دربي است گفت:اينجا سردار در خاکريز دشمن است و او کري مي خواند. ما هم مي گوييم مي برد.عيبي ندارد گفتنش براي ايشان و بردنش براي ما.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها