کد خبر: ۱۹۸۲۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۷ دی ۱۳۹۲
هواداران تیم استقلال پرچم 50 متری خود را در بین سکوها باز کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس - استقلال در حالی ساعت 14:30 امروز(جمعه) به مصاف هم می‌روند که تعداد تماشاگران به 80 هزار نفر رسیده است.

 

* سعید مظفری زاده به همراه تیم داوری اش ساعت 13 و 15 دقیقه وارد زمین شد و از زمین دیدن کرد. وی در وبلاگ خود خبر از خداحافظی بعد از پایان این دیدار داده بود.

 

* یکی از جانبازان پرسپولیسی با در دست داشتن عکس شهید همت در کنار نیمکت های ذخیره حضور دارد.


* پرچم 50 متری هوادران استقلال که با رنگ های آبی و مشکی دوخته شده در بین طرفداران این تیم باز شد. این پرچم برای اولین بار در دربی 77 رونمایی شد و نزدیک به 12 میلیون تومان هزینه در پی داشته است. قرار است استقلالی ها از یک پرچم بزرگ دیگر در بازی امروز رونمایی کنند.

 

* گروه داوری با لباس‌های شیک و با زدن عینک دودی و برای بازدید وارد زمین شدند!

 

* سکوهای طبقه دوم بیشتر به تصرف هواداران استقلال در آمده ولی در طبقات پایین پرسپولیسی‌ها بیشتر هستند.

 

* به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) مولودی‌هایی در ورزشگاه پخش شد و حال و هوای معنوی به ورزشگاه بخشید.

 

* سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون با لباس یکدست قرمز وارد ورزشگاه شد. علی کاظمی دیگر هنرمند کشورمان که او نیز پرسپولیسی است در جایگاه ویژه حضور دارد.

 

* در میدان آزادی یک هوادار استقلال قصد داشت با یک دستگاه اتوبوس به سمت ورزشگاه آزادی حرکت کند و درون اتوبوس هواداران پرسپولیس نشسته بودند اما از سوی پرسپولیسی‌ها کتک خورد.

 

* در مسیرهای منتهی به ورزشگاه ترافیک روانی دیده می‌شود.

 

* هواداران استقلال پرچم 70 متری را به اهتراز در آوردند که به رنگ پیراهن اینترمیلان بود و شور و حال خاصی بین هواداران این تیم ایجاد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها